Lähetetty: 04 Marras 2007, 14:38
No eikös kellää oo ISOA tilhiä? leikkikaluilla ei jaksa pätkiä paksuja runkoja jos kiirusta.. MS460 polttopuiden pätkinnässä.
Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
http://www.murtola.com/foorum/
Nämäkin on pätkitty MS 020 vaikka talossa oli MS 026.tiko78 kirjoitti:No eikös kellää oo ISOA tilhiä? leikkikaluilla ei jaksa pätkiä paksuja runkoja jos kiirusta.. MS460 polttopuiden pätkinnässä.
Ei se koko vaan miten sitä käyttääMurtola_Lasse kirjoitti:Nämäkin on pätkitty MS 020 vaikka talossa oli MS 026.
MS 026 vaihdettiin MS 200 eli on kaksi kevyttä MS 020 ja MS 200.
Vähän pidempi laippa on käytössä molemmissa.
http://www.murtola.com/galleria/display ... p?pos=-594
http://www.murtola.com/galleria/display ... p?pos=-542
http://www.murtola.com/galleria/display ... p?pos=-541
Konetoimi.com:illa on hinnat netissä, tuotteet merkeittäin. MS200 on kallein, MS260 vähän halvempi, MS192 n. 400e ja MS180 n. 300 e, ja MS170 230e, eli MS200:n hinnalla saa suunnilleen kaksi MS170:aa.Hervast kirjoitti:Stihlin ms200 liikkuu kai halvimmillaan n. 550 euron kantturoissa veroineen. Suht sama hinta kuin ms 260:llä.
Se pienempi malli olikohan ms170 on sitten huomattavasti halvempi.
Kävin tänään paikallisesta k-maataloudesta kysymäs hintoja ja MS 200 lähtisi 510 eurolla. Se on kuulemma suosituin malli ja tänäkin syksynä on mennyt jo useita.Hervast kirjoitti:Stihlin ms200 liikkuu kai halvimmillaan n. 550 euron kantturoissa veroineen.