Lietteen pumppaus
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Maalaispoika
- Luokka: >500hv
En sitten tarkoita kritisoida yläkautta täyttäviä, mutta silti en itse kumminkaan vaihtaisi pois letkutäytöstä. 5" letkulla 14 m3 kärryn täyttöön menee vajaa 3 minuuttia ja kärry on 100 %:sesti täynnä, kun päästää lietettä reilusti vaahtoletkusta läpi. Kärry pysyy myös ulkoapäin täysin siistinä, mikä on tärkeää nykyaikana, kun lietteenajo meinaa haitata ja haista naapureille. Ja saahan siinä työpaikkaliikuntaa, kun hyppää edestakaisin pumpputraktorin ja kärryn välillä. 
- Asikeikuli
- Luokka: yli 300 hv
-
Kloppi
- Luokka: yli 300 hv
Mulla on Peta-metallin rosterista tekemä sähköpumppu 15 kW:n moottorilla, ja siihen kaukosäädin. Eli kärry putken alle, napin painallus ja sitten odotellaan noin 4 minuuttia, jonka jälkeen uus napin painallus ja taas mennään.
Kärryn kyllä oppii ajamaan oikeaan kohtaan aika helposti. Jos jotenkin haluaisin systeemiä kehittää, niin ehkä sitten sellainen Joskinin tyyppinen kärsäsysteemi, mutta imuahan ei oo, eli pumppu sitten tarvittaisiin kuitenkin. Jotenkin kopista pois hyppiminen ei kyllä oo mun lajini..
Kärryn kyllä oppii ajamaan oikeaan kohtaan aika helposti. Jos jotenkin haluaisin systeemiä kehittää, niin ehkä sitten sellainen Joskinin tyyppinen kärsäsysteemi, mutta imuahan ei oo, eli pumppu sitten tarvittaisiin kuitenkin. Jotenkin kopista pois hyppiminen ei kyllä oo mun lajini..