Tilatuen maksatus

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Kloppi
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 410
Liittynyt: 09 Tammi 2006, 19:56
Paikkakunta: Etelä-Pohojam'maa

Lukematon viesti Kirjoittaja Kloppi »

Sepe kirjoitti: Riippuu ihan tilipankista ja kunnan maatalousosaston aktiivisuudesta koska tilille tulee. Omat tuli tänään. Tosin TE-keskukselta ootellaan vielä kirjettä lannoitevalvonnasta...
Mää kyllä tarkoitin maksatuspäivää, eli koska on lähtenyt valtion tililtä.
Vastaa Viestiin