Lähetetty: 12 Joulu 2007, 15:47
Mää kyllä tarkoitin maksatuspäivää, eli koska on lähtenyt valtion tililtä.Sepe kirjoitti: Riippuu ihan tilipankista ja kunnan maatalousosaston aktiivisuudesta koska tilille tulee. Omat tuli tänään. Tosin TE-keskukselta ootellaan vielä kirjettä lannoitevalvonnasta...