Sivu 2/2

Re: Maatalouden tulevaisuus??

Lähetetty: 29 Huhti 2008, 21:00
Kirjoittaja valle
Djuu kiitos vastauksista!! :D tairan joo käyrä sit ton lukion kokonaa läpi. djuu'u nyt pitäs veil tehhä tää esitelmä :( ja se pittää olla huomiseks.