Kesä-ja talvilaatu polttoöljyssä
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Kesä-ja talvilaatu polttoöljyssä
Kesälaadun jähmepiste riippuu myös siitä koska se on tilattu. Syksyllä tilattu kesälaatu kestää paremmin pakkasta kun kesällä tilattu... Eikä se siitä traktorin kotimaastakaan aina kiinni ole. Samasta tankista tankattu ja kotimaisen tankin sai syystalvella tyhjätä kun ulkomainen pelas moitteetta...
Re: Kesä-ja talvilaatu polttoöljyssä
--meilläkin on käynynnä jotta sualahtelainen pysähtyy kun ulkolaaset porskuttaa...syyt moiseen eri juttu sitten...jk kirjoitti:Kesälaadun jähmepiste riippuu myös siitä koska se on tilattu. Syksyllä tilattu kesälaatu kestää paremmin pakkasta kun kesällä tilattu... Eikä se siitä traktorin kotimaastakaan aina kiinni ole. Samasta tankista tankattu ja kotimaisen tankin sai syystalvella tyhjätä kun ulkomainen pelas moitteetta...
-
Klapikauppias
- Luokka: >500hv
- Viestit: 705
- Liittynyt: 17 Syys 2008, 20:10
- Viesti:
Re: Kesä-ja talvilaatu polttoöljyssä
Näin on, että tilaus ajalla on merkitystä, en nyt ihan varmana väitä, mutta muistan kuulleeni, että huhtikuusta elokuun loppuun on kesäisempää laatua. Kotimaisenkans on olennaista, että se ehtii lämmetä ennen tositoimia, kun tankki on rungos, siinähän lämmittää käsiä, kun moottori lämmittää pöttiä toisespääs ja vaihdelaatikko toisesta, tosin nää uudet muovilekkerikoneet on eri asia.
nehän ei eroa enää ulkomaisista talvi eikä maasto ominaisuuksissaan.