Sivu 2/2

Re: Suullisen sopimuksen pitävyys

Lähetetty: 29 Tammi 2009, 12:07
Kirjoittaja Sikanauta
Kuinka sun maakaupan käytihin?Minäkin oon jonkumoisella talouskurssilla ja kans torettu sama juttu pellon hinta ei oo mihinää suhtees tuottohon nähären.Eli ei kannata ostaa jos ei aiva pakko.Mikää ei tosin oo mukavampaa,ku rajaojan tukkiminen :mrgreen: .

Re: Suullisen sopimuksen pitävyys

Lähetetty: 29 Tammi 2009, 22:29
Kirjoittaja Maalaispoika
Sikanauta kirjoitti:Kuinka sun maakaupan käytihin?Minäkin oon jonkumoisella talouskurssilla ja kans torettu sama juttu pellon hinta ei oo mihinää suhtees tuottohon nähären.Eli ei kannata ostaa jos ei aiva pakko.Mikää ei tosin oo mukavampaa,ku rajaojan tukkiminen :mrgreen: .
Vaiheessa on vieläkin, pari viikkoa sitten kyllä kärsivällisyys petti ja soitin myyjälle, että missä mennään. Silloin oli päänvaivana tukiasiat, lupasi selvittää niitä maaseututoimistosta ja ottaa sitten takaisin yhteyttä. Eipä oo mitään kuulunu... Muuten ei niin harmittaisi, mutta salaojituksesta olisin voinut laittaa tukihakemuksen menemään tämän kuun alussa, nyt se sitten siirtyy.

Ootko sä samoilla kursseilla, missä sanotaan, ettei pellosta kannata maksaa 2500 euroa enempää? :D

Re: Suullisen sopimuksen pitävyys

Lähetetty: 30 Tammi 2009, 09:32
Kirjoittaja viljanviljelijä
Kysykää samantien kurssin viisailta opettajilta millä hinnalla he myisivät omia peltojaan. Mistähän koulusta tuollaisia neuvojia jatkuvasti tulee, jotka ovat aivan ulkona reaalielämästä?

Re: Suullisen sopimuksen pitävyys

Lähetetty: 30 Tammi 2009, 17:17
Kirjoittaja Auts
viljanviljelijä kirjoitti:Kysykää samantien kurssin viisailta opettajilta millä hinnalla he myisivät omia peltojaan. Mistähän koulusta tuollaisia neuvojia jatkuvasti tulee, jotka ovat aivan ulkona reaalielämästä?

Ei ole tyhmä jokaa pyytää vaan se joka maksaa.