siittä tässä juuri puhuttiinkinVolvomies kirjoitti:khyyl Rainin*olki oli 440 TelaCase kokeilusa turve sual.... mut enempää en mainitte:)
Telatraktori
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Telatraktori
Aika nopeestihan ne luopu noista kumitelasista. Oliskos Aurassa vielä peltokäytössä yks. Kumimatton pyöriminen aiheuttaa vissiin aika paljon enemmän kitkaa kuin pyörän ja sen takia iso kulutus. Onhan noita eri leveyksisiä teloja, oisko kapeempi sitten kevyempi pyörimään..
No nythän menovesi on taas halpaa..
eikös se Claassi oo myyty pois jo aikoja sitten... loimaalla on turvesuolla yks tela Claassimasto kirjoitti:Aika nopeestihan ne luopu noista kumitelasista. Oliskos Aurassa vielä peltokäytössä yks. Kumimatton pyöriminen aiheuttaa vissiin aika paljon enemmän kitkaa kuin pyörän ja sen takia iso kulutus. Onhan noita eri leveyksisiä teloja, oisko kapeempi sitten kevyempi pyörimään..
13 pistettä zetorille
papukaijamerkki
sama claassi kasaa turvetta Tuossa mun suolla aina välillä , raussi perässä
välillä peltohommissa myöskin perässä esim 7,5 m catros,,,,,
papukaijamerkki
sama claassi kasaa turvetta Tuossa mun suolla aina välillä , raussi perässä
on vaan tämän claassin nähnyt tuolla köyliön kylässä loimaalla kun eno asuu sielläpäin ja se on mennyt siittä talon ohi joskus kun oon sielläpäin ollut käymässäperfekt kirjoitti:13 pistettä zetorille
papukaijamerkki
sama claassi kasaa turvetta Tuossa mun suolla aina välillä , raussi perässä![]()
Arvaillaan lissää
Muutama vuosi sitten Raininko mennyt siitä arkkuin suolle liedosta tullessaan ?
soitten nimistä en tiedä mittää enkä tiedä kuka koneen omisti/omistaaperfekt kirjoitti:Arvaillaan lissää
- sirkussonni
- Luokka: >500hv
Kyllä setori on nyt aika hyvin jäljillä, sama kone ja kaikki asiat kuuluvat yhteen....