Sivu 2/2
Lähetetty: 13 Marras 2005, 21:23
Kirjoittaja agroholisti
No niin nyt sain iteltä kynnöt valmiiks. Kesti pikkusen aikaa ku on koulu (amk) ja navetan rakennus meneillään ni ei oikeen kerenny ku viikonloppusin kyntää

, mutta olihan noita kelejä kyllä ihan hyvin ja vielä näyttäis jatkuvan kun vaan ois kynnettävää ja vältti pysyis kasassa, pitää ehkä lähtee kyselee uutta välttiä ens syksys valmiiks

Lähetetty: 13 Marras 2005, 21:40
Kirjoittaja Jari
agroholisti kirjoitti:No niin nyt sain iteltä kynnöt valmiiks. Kesti pikkusen aikaa ku on koulu (amk) ja navetan rakennus meneillään ni ei oikeen kerenny ku viikonloppusin kyntää

, mutta olihan noita kelejä kyllä ihan hyvin ja vielä näyttäis jatkuvan kun vaan ois kynnettävää
Siis onko jossakin päin maata niin kuivaa että voi kyntää?
Tänäänkin on satanut melkein koko päivän,ei paljoa mutta eipä näin syksyllä paljoa tartte sadella kun tasaisesti satelee. Kolmisen viikkoa sitten oli hyvät kelit vielä,mutta nyt ollu huonompaa pitempään. Kaikki tuli kynnettyä mitä piti mutta pellolla ois tekemistä vaikka helmikuuhun saakka kunhan ois kelejä...
