Sivu 2/2

Re: Ruiskun täyttö vanhasta öljysäiliöstä

Lähetetty: 07 Kesä 2010, 08:34
Kirjoittaja Cultio
Agriduunari kirjoitti:
sirkussonni kirjoitti: Itsellä on hankittu muistaakseni DeLavalilta johonkin lehmien juoma-altaaseen tarkoitettu venttiili.
Mulla on kans sama. Sellainen sinkkiaskin sisällä oleva uimuri. Uimuri on 2500 l säiliön reunalla. Ja ruutta 2000 l. Siitä menee varmaan 50 l/min. Aina on säiliö ollut täysi kun on tullut takaisin. Ennätykset taitaa olla 60 ha peräjälkeen samana päivänä.
Kuinkahan iso tuo on? Onko kaikki yhdessä osassa vai onko koho erillään metrin vipstaakilla? Ja tietysti hintakin kiinnostaa. Siihen voi ilmeisesti liittää ihan tavalliset LVI vesijohto-osat kytkettäväksi edelleen verkkoon.