Re: Helsingin Myllyn toimitusjohtajan lehtikirjoitus
Lähetetty: 20 Syys 2010, 02:12
3.4 sentistä 16 senttiin ? Eli 0 sentistä 12.6 senttiin ? Eli tässähän pystyy testaamaan tuon teorian käyttämällä lahjoitusvehnää. Eli toiimiihan se laskelma ilmankin maksullista viljaraaka-ainetta. Siksi ei viljan hintaa saa esittää tuolla tavalla lopputuotteessa, koska muuten sen pitäisi lahjoitusviljan osalta olla koko matkalta 0 euroa, mut ei taatusti olisi !
Eihän tuossa nyt muuta ollut ihmeellistä kuin myllyn ja leipomon ja veron osuus suurempi osuus viljelijään verrattuna , kauppa sitten jostakin syystä ottaa neljä viideosaa itselleen ?
Leseet ja kokojyvätuotteet lienee unohdettu, kun noita 75% sääntöjä alussa mainittiin. Täysruisleipäänkään laiteta kuin vettä ja sualaa ja taikinajuuri ja sitten paistumaan.
-SS-
Eihän tuossa nyt muuta ollut ihmeellistä kuin myllyn ja leipomon ja veron osuus suurempi osuus viljelijään verrattuna , kauppa sitten jostakin syystä ottaa neljä viideosaa itselleen ?
Leseet ja kokojyvätuotteet lienee unohdettu, kun noita 75% sääntöjä alussa mainittiin. Täysruisleipäänkään laiteta kuin vettä ja sualaa ja taikinajuuri ja sitten paistumaan.
-SS-