Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
jk kirjoitti:Kirvesmiehet veloittaa yleisesti 30-35€h+ALV. Jonkun matkaa tuon alapuolelta löytyy varmaan järkevä hintataso.
Ai missä?
Täs on nyt muutaman laskuja menny viimeisen vuoden aikana läpi ja yli kolmenkympin ei oo alvillisena ollu.
TÄÄLLÄ -->
Ei saa hyviä kirvesmiehiä alle 30€ ainakaan tällä alueella. Hyvän kirvesmiehen tunnistaa siitä että se ei ilmoittele itsestään missään ja silti saa vuotta ennen varata! Täytyy kyllä sanoa että ainakin näiltä miehiltä jotka nyt mulla töis niin tapahtuu koko rahan edestä. Ei tartte olla vahtimas!
jk kirjoitti:
Ei saa hyviä kirvesmiehiä alle 30€ ainakaan tällä alueella. Hyvän kirvesmiehen tunnistaa siitä että se ei ilmoittele itsestään missään ja silti saa vuotta ennen varata!
Itse sain aikoinaan reilustikin tuon alle, ja se oli vain tuuria. Tuossa yllä on hyvän kirvesmiehen kriteerit, ja onneksi maatalouden piirissä tunnetaan hyvät kirvesmiehet ts. osaa kysyä oikeita henkilöitä. Voi vain kuvitella minkälainen kirvari tulee " laatoitustaitoinen, osaava ja luotettava" ilmoituksen myötä, ilmoituksen joka lehdessä nonstop
jk kirjoitti:Kirvesmiehet veloittaa yleisesti 30-35€h+ALV. Jonkun matkaa tuon alapuolelta löytyy varmaan järkevä hintataso.
Ai missä?
Täs on nyt muutaman laskuja menny viimeisen vuoden aikana läpi ja yli kolmenkympin ei oo alvillisena ollu.
TÄÄLLÄ -->
Ei saa hyviä kirvesmiehiä alle 30€ ainakaan tällä alueella. Hyvän kirvesmiehen tunnistaa siitä että se ei ilmoittele itsestään missään ja silti saa vuotta ennen varata! Täytyy kyllä sanoa että ainakin näiltä miehiltä jotka nyt mulla töis niin tapahtuu koko rahan edestä. Ei tartte olla vahtimas!
No hyvä ettei täällä.
Kolmenkympin nurkissa on tosiaan hinnat ja verolla. Kaikki hommat onnistuu, ml. laatoitukset pl. sähköt. Ei matkakuluja ja kaikki työkalut löytyy. Tietysti riippuu projektista, muutaman päivän tai viikon hommassa voikin olla vähän hintavampi mutta eihän kenkään perseen pitäisi kestää viidenkympin tuntihintoja maksella vuosikausia!?!