Sivu 2/2

Re: Niittykesannon toinen vuosi kamalaa katsottavaa

Lähetetty: 15 Kesä 2011, 09:24
Kirjoittaja Carnivor
TepaR kirjoitti:Koska noi kesannot sai niittää?

1.7. alkaen?
Kesantojen niittosäännöthän riippuvat siitä minkälaisesta kesannosta on kyse: LHP nurmi, LHP riista, LHP niitty, viherlannoitus vai suojakaista jne. Toisille kesannoille annetaan vain suosituksia niittoajankohdasta ja esimerkiksi rikkakasvien torjumiseksi voi olla sallittua niittää aikaisemmin kuin 1.8. Kannattaa tarkistaa tukiehdoista. Ei noita kukaan voi muistaa ulkoa.