Sivu 2/2

Re: Logran + Oxitril

Lähetetty: 17 Heinä 2011, 16:24
Kirjoittaja -jk-
Ohjeessa taisi olla, että ruiskutus rikkojen ollessa pieniä. Kyllä itsekkin huomannut että mataraa on kasvustoissa, yli 40ha aineella ruiskutin.

Re: Logran + Oxitril

Lähetetty: 18 Heinä 2011, 10:25
Kirjoittaja keke66
Ajoin n. 30 ha ko. aineilla ja kaikki kasvustot aivan puhtaita. Ruiskutin tosin melko aikaisessa vaiheessa ja aamuyöllä. Yhden vuoden perusteella ei kannata kovin lopullisia johtopäätöksiä vetää suuntaan tai toiseen, mutta meille jäi kyllä positiivinen mieli L+O:sta.

Tänä vuonna tuntuu olevan myöhästetyillä ruiskutuksilla jonkin verran ongelmia tehojen kanssa. Johtuuko sitten hellejaksosta vai mistä?