Re: Salaojitus
Lähetetty: 14 Loka 2012, 11:18
Kaupoi kirjoitti:No jos tuen takia ojittaa...Juza kirjoitti:eikös tuen saaminen edellytä uutta suunitelmaa. tuskin tuo vanha lappu siihen kelpaa?
Itellä on tuossa 3,5ha:n lohko oottamassa urakoitsijaa. Ei kyllä käyny mielessäkään tuen hakeminen. Ite tein suunnitelman ja urakoitsijan kans sitä viilattiin vielä lisää. Nyt ootellaan vaan sopivia kelejä, että pääsee kepittämään ja ojittamaan.
Niin, kun se tuki on suunnilleen sen suunnitelman hinta...