Sivu 2/2

Re: Uus pöytäkone

Lähetetty: 21 Joulu 2011, 20:01
Kirjoittaja Rubinjo
O.J. kirjoitti:No niimpä ovat näköjään nousseet, ite ostin jokunen aika sitten tv:n ja sen kaveriksi 1.5 teran USB-kiintolevyn, maksoi noin 90€, nyt samanlaista myydään verkkokaupoissa noin 150€:n hintaan.
Tilanne taitaa olla tällä hetkellä Joulun takia "ei oo" näissä ulkosissa levyissä.

Re: Uus pöytäkone

Lähetetty: 21 Joulu 2011, 21:08
Kirjoittaja Kloppi
Niin, ja ulkoisten levyjen hinnat pysyivät vielä jonkin aikaa normaaleina, vaikka sisäisten hinnat olivat jo nousseet, jonka jälkeen kannattikin ostaa ulkoinen asema ja ottaa sieltä se levy normaalikäyttöön.

Itsellä kävi hyvä tuuri, tilasin omaan NASsiini 4 2 teran Samsungia, ja hinta oli noin 50 euroa kappaleelta. Jo ennenkuin tilaus oli ehtinyt tulla perille, oli hinta yli tuplaantunut ja sittemmin triplaantunut. Vielä kun samassa tilauksessa tuli uuden koneen osat, ja sielläkin terainen WD niin ajoitus oli kyllä täydellinen. :) Suomessa hinnat kyllä pompsahtivat aika paljon nopeammin kuin Saksassa.