Sivu 2/2
Re: Viivakoodinlukija
Lähetetty: 28 Kesä 2012, 14:05
Kirjoittaja peehoo
Pale kirjoitti:Täysin ohi aiheen, mutta kun tässä noita zebexin omistajia ilmoittautui.
Tämän linkin ohjeilla saa Zebeksin virrankytkentä-äänen hiljennettyä:
http://www.jarmake.com/zebex-z3000.html
Pancode a350 on siis sama laite kuin zebex z3000.
Sehän toimi, kiitoksia.
Re: Viivakoodinlukija
Lähetetty: 01 Heinä 2012, 21:04
Kirjoittaja baron29
Zebexiä käyttänyt useamman vuoden. Ei mitään moittimista.
Re: Viivakoodinlukija
Lähetetty: 06 Marras 2012, 19:34
Kirjoittaja tgb550
Jos hyvää lukijaa haluaa niin sillon tuommonen.
Re: Viivakoodinlukija
Lähetetty: 06 Marras 2012, 20:56
Kirjoittaja Wilpo
tgb550 kirjoitti:
Jos hyvää lukijaa haluaa niin sillon tuommonen.
Jos hyvää lukijaa haluaa, niin sillon laserlukija. Ne tunnistaa yhtä nopeesti viivakoodit kuin kaupankassalla olevat tuotteiden lukijat. Eli ei tarvi kun vähän näyttää sinnepäin.
Hinta vaan pompsahtaa lähemmäs 100€. Hyvää ei saa halvalla. Esim. ->
http://www.tefor.fi/index.php?main_page ... c9bdf45104
Re: Viivakoodinlukija
Lähetetty: 06 Marras 2012, 22:33
Kirjoittaja kevinc
Aivan totta, tuollainen Zebex Z3000 ei mikään huippu ole. Aika usein joutuu viivakoodeja zoomailla eri etäisyyksiltä ja kulmasta, ennenkuin suostuu lukemaan. Paras taktiikka on pitää nappula koko ajan pohjassa ja liikutella lukijaa. Nappulan näpyttely enemmänkin haittaa. Ajaa tuo Zebex kuitenkin asiansa ja oli huomattava parannus sellaiseen kynämalliseen lukijaan.
Sellaisen huomion tuossa olen tehnyt, että tuollainen loisteputki pöytävalaisin häiritsee tuota lukijaa, toimii paremmin kun lampun sammuttaa.
Ja tuollahan saa luettua muitakin viivakoodeja. Joskus kun olen postissa lähettänyt paketin, lähetän sähköpostilla seurantakoodin vastaanottajalle. Senkin luku onnistuu tuolla pakettikortista, eikä tarvitse itse näppäillä.
Edit: Piti tarkentaa mallimerkintöjä, kun tuo lasermallikin oli Zebex.
Re: Viivakoodinlukija
Lähetetty: 24 Tammi 2013, 17:42
Kirjoittaja TSA
Pan.Code A350 USB viivakoodinlukija, Tuli tällä viikolla hommattua ja on toiminu kyllä varsin hyvin, herkästi tuntuu lukevan koodit, ja hinta oli 50e.