Miten valmet kulkemaan lujempaa?
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Re: Miten valmet kulkemaan lujempaa?
Laita lavetille...OQO kirjoitti:Meillä on valtra valmet 6400 ja siihen on ostaes otettu vakiota pienemmät pyörät. ny oon kyllästyny ajeleen hiljaa sillä niin pitäs saada kulkeen lujempaa ilman renkaitten vaihtoa. siitä on ruuvattu heppoja lisää 10hv et nyt siinä on 110hv mut tuntuu et se kulkis jopa hiljempaa sen ruuvauksen jälkeen. onko mahdollista? ja onko sitte mahdollista ees saada kulkemaan lujempaa ilman niitten renkaitten vaihtoa?
Re: Miten valmet kulkemaan lujempaa?
Lähe vaik vähän aikasemmin liikkeelle, ni ei tuu niin kiirusOQO kirjoitti:Meillä on valtra valmet 6400 ja siihen on ostaes otettu vakiota pienemmät pyörät. ny oon kyllästyny ajeleen hiljaa sillä niin pitäs saada kulkeen lujempaa ilman renkaitten vaihtoa. siitä on ruuvattu heppoja lisää 10hv et nyt siinä on 110hv mut tuntuu et se kulkis jopa hiljempaa sen ruuvauksen jälkeen. onko mahdollista? ja onko sitte mahdollista ees saada kulkemaan lujempaa ilman niitten renkaitten vaihtoa?
Mulla on siinä jo 28 ja 38 renkaat. Ajattelin lähinnä kysyä sitä että jos jollain olisi samanlainen tr. 24 ja 34 renkailla että paljon ne ottaa kierroksia. että jos minun tr on laskettu alemmaksi tehtaalla että nopeus on saatu pysymään alle 43 km/hJukz kirjoitti:Joo... se voi olla ongelma se turbon kestävyys, mutta eiköhän kone nopeudu jo sillä kun laittas 28 eteen ja 38 taakke.