SPV kauppa
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: SPV kauppa
Jos kulkuoikeus/tieoikeus on virallinen ja se on merkitty rasitteeksi kiinteistörekisteriin sen (kiinteistön jonka läpi kuljetaan), ei omistuksen muutos kulkuun vaikuta millään tavalla. Suupuheet ei juridisesti muuta asiaa mitenkään. Jos kulku kuitenkin estetään se on sitten parempi ottaa yhteyttä suoraan poliisiin.
Ongelma muodstuu siitä että ;
Tuo nyt myyty tontti on lohkottu erilleen kantatilasta v -84 ja tuolloin olemassa olleita kulkuoikeuksia ei ole kirjattu mihinkään,,,,
Kuitenkin siis jo satoja vuosia on kuljettu juuri tuon pihan kautta pellolle ja metsään
Huippu asiassa on vielä että kädestä pitäen näytin Herra tuomarille mitkä reitit on tärkeitä niin hän tahallaan katsoi vain ostajan etuja eikä pyynnöstä huolimatta paneutunut asiaan lainkaan.
nooh oikeus laitos muutoinkin oikoo kurvit joka suhteessa ; Olin kerran korkeimman oikeuden istunnossa todistamassa ja siellä päätöksiä teki tuomari joka oli juuri otsikoissa pimeistä mökkikaupoistaan ja remonteista,,,,
Tuo nyt myyty tontti on lohkottu erilleen kantatilasta v -84 ja tuolloin olemassa olleita kulkuoikeuksia ei ole kirjattu mihinkään,,,,
Kuitenkin siis jo satoja vuosia on kuljettu juuri tuon pihan kautta pellolle ja metsään
Huippu asiassa on vielä että kädestä pitäen näytin Herra tuomarille mitkä reitit on tärkeitä niin hän tahallaan katsoi vain ostajan etuja eikä pyynnöstä huolimatta paneutunut asiaan lainkaan.
nooh oikeus laitos muutoinkin oikoo kurvit joka suhteessa ; Olin kerran korkeimman oikeuden istunnossa todistamassa ja siellä päätöksiä teki tuomari joka oli juuri otsikoissa pimeistä mökkikaupoistaan ja remonteista,,,,
Joku saanut millin tilan halvalla. Onko jollain tietoa tästä tapauksesta? Linkki: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072 ... _multiline
Ei ole tietoa, mutta aika harvoinhan sukupolvenvaihdosta käyvillä arvoilla tehdään, joten siinä mielessä tuossa ei niin valtavaa vääryttä ole tapahtunut.Mikama kirjoitti:Joku saanut millin tilan halvalla. Onko jollain tietoa tästä tapauksesta? Linkki: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072 ... _multiline
Jutusta ei tosin käy ilmi kaikkia taustatekijöitä, olisiko esim. halukkaita jatkajia tai perijöitä ollut muitakin, jolloin ymmärrettävästi saattaa muita osapuolia ottaa hieman kupoliin.
Niin
Tapausta tarkemmin tuntematta lienee mennyt aivan hyvin kaupat
Jos esim tuo välisukupolvi ei kiinnostunut tilanpidosta,
niin nuorimies on tehnyt oikeat johtopäätelmät ja lunastanut tilan itselleen
Se että ei olla käytetty markkinahintaa lienee aivan normaalia SPV kaupoissa
Se että Polliissi paneutuu asiaan on jo todellinen ihme, yleensähän ne ei tee mitään.

Tapausta tarkemmin tuntematta lienee mennyt aivan hyvin kaupat
Jos esim tuo välisukupolvi ei kiinnostunut tilanpidosta,
niin nuorimies on tehnyt oikeat johtopäätelmät ja lunastanut tilan itselleen
Se että ei olla käytetty markkinahintaa lienee aivan normaalia SPV kaupoissa
Se että Polliissi paneutuu asiaan on jo todellinen ihme, yleensähän ne ei tee mitään.
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
"Parikymppinen nuorukainen on paljon julkisuutta 1990-luvun talousrikoksillaan saaneen salolaismiehen poika."Mikama kirjoitti:Joku saanut millin tilan halvalla. Onko jollain tietoa tästä tapauksesta? Linkki: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072 ... _multiline
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/371107 ... ia+Salossa
Taitaa olla suvussa lakimieskin.
Jaahas, selvishän se sitten aika nopeasti.
Eikö ko. tilan pellot ole vuokralla? Tulikohan laskettelurinne kauppaan?
Tässähän lienee jokin kuvio viranomaisen epäilyissä. Jos vaikka on ollut jotakin verorästejä välisukupolvella, niin onhan se edukkaampaa siirtää sukupolven yli se suvun omaisuus.
Mutta voiko saaja veroseuraamuksetta tilan ottaa lahjanluonteisella kaupalla, jos ei itse sitten viljelisikään ? Muullakin omaisuudella kyseisenlainen alemman hinnan lahjoittamismahdollisuus olisi kovin tervetullut, metsällä, kaupunkikiinteistöillä, teollisuuskonserneilla, talletuksilla ja arvopapereilla, ym. Ei olisi lahjaveron riesaa.
Tai en minä tiedä, onko lahjaverot makserttu siitä 700000 :sta . Sen tiedän, että vaurasta väkeä alueella löytyy, joille tuollainen mahdollisesti käyvältä hinnaltaan miljoonan tila olisi suupala vainen.
-SS-
Mutta voiko saaja veroseuraamuksetta tilan ottaa lahjanluonteisella kaupalla, jos ei itse sitten viljelisikään ? Muullakin omaisuudella kyseisenlainen alemman hinnan lahjoittamismahdollisuus olisi kovin tervetullut, metsällä, kaupunkikiinteistöillä, teollisuuskonserneilla, talletuksilla ja arvopapereilla, ym. Ei olisi lahjaveron riesaa.
Tai en minä tiedä, onko lahjaverot makserttu siitä 700000 :sta . Sen tiedän, että vaurasta väkeä alueella löytyy, joille tuollainen mahdollisesti käyvältä hinnaltaan miljoonan tila olisi suupala vainen.
-SS-
- Auts
- Luokka: >500hv
Ei voi ilman veroseuraamuksia. Perintöverolaissa 55 § aika selvästi jatkamisvaatimus.SS kirjoitti:Tässähän lienee jokin kuvio viranomaisen epäilyissä. Jos vaikka on ollut jotakin verorästejä välisukupolvella, niin onhan se edukkaampaa siirtää sukupolven yli se suvun omaisuus.
-SS-
Lisää luurankoja paljastuu, pesänjakajan tinkiminen alle arvion perustuu sisäpiiritiedonkulkuun sillä tämä ostaja kandi on entisen maaseutuasiamiehen pojan appi ja anoppi ,,,,HUH
Ihmettelinkin mistä moinen kiire ja myydä vielä alle arvion 29 te ,,,,27 000 e
kun jo 5 vuotta vanha opkk arvio oli jo 35 000 e,,,,
Lienee siis jotain lahjuksia käytetty
Ostaja kandi oli siis ainoa kiinnostunut kohteesta , yleensähän otetaan ainakin 3 tarjousta jos vaikka eka menisi puihin , nyt siis EI
Nyt siis myytiin vaan kiireellä välittämättä miten minun ammattiani haitataan tulevilla uusien teiden rakentamisella ja ikuisella haitalla kun tila pirstottiin pesänjakajan toimesta ja palkkiokin oli minimaalinen 17 000 e + 3000 euron varaus johonkin tulevaan ?
mitä lie odottaa ?
Varmaan sitä että homma vielä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ; kaikki tämä siis 30 e kirjaamis maksulla aiheutettua tahallista vahingon tekoa suomi oikeusvaltiossa pesänjakajan hekeneilta sekä itse pesänjakajalta joka otti herneen nenään kun Häntä arvosteltiin toimistaan jotka ei todellakaan siedä päivänvaloa,,,,,HUH
Å,,,,å
Ihmettelinkin mistä moinen kiire ja myydä vielä alle arvion 29 te ,,,,27 000 e
kun jo 5 vuotta vanha opkk arvio oli jo 35 000 e,,,,
Lienee siis jotain lahjuksia käytetty
Ostaja kandi oli siis ainoa kiinnostunut kohteesta , yleensähän otetaan ainakin 3 tarjousta jos vaikka eka menisi puihin , nyt siis EI
Nyt siis myytiin vaan kiireellä välittämättä miten minun ammattiani haitataan tulevilla uusien teiden rakentamisella ja ikuisella haitalla kun tila pirstottiin pesänjakajan toimesta ja palkkiokin oli minimaalinen 17 000 e + 3000 euron varaus johonkin tulevaan ?
mitä lie odottaa ?
Varmaan sitä että homma vielä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ; kaikki tämä siis 30 e kirjaamis maksulla aiheutettua tahallista vahingon tekoa suomi oikeusvaltiossa pesänjakajan hekeneilta sekä itse pesänjakajalta joka otti herneen nenään kun Häntä arvosteltiin toimistaan jotka ei todellakaan siedä päivänvaloa,,,,,HUH
Å,,,,å
Homma jatkuu,,,
Tänään tuli korkeimman oikeuden päätös että siunaavat pesänjakajan tekemiset koska mitään suurta rikosta ei liene tehty.
Näin siis oikeus toimii, eli taas mennään siitä mistä aita on matalin ja jos tuntee jotain kärsivänsä niin ei haittaa oikeus neuvoksia mitenkään pikkuseikat esim. Minulle tullut ikuinen haitta kulku oikeuksiin ja tilan pirstoutumiseen.
Nyt näyttää siltä että ettei tuota tuhatta euroa edes tule per nuppi kaikkien kulujen jälkeen kenellekkään pesän jäsenistä , ei edes hakijoille jotka käynnistivät 4 v sitten 30 euron kirjaamis maksulla koko homman.
Pesänjakaja Knuutilasta muodostui suurin rintaperillinen yhdessä poikansa ja hyväveliseuransa kanssa ;
välittäjä ja aivan turhaan asiaan vedetty kuntokartoittaja. (kukaan ei pyytänyt arviota )
Lienee jotain rahanpesua varmaan loimaa-seuraan liittyen hyvä veli jäsenten kesken.
Seuraavaksi käräjät alkaa käsitellä itse pesänjakoa ja katsoa onko siinä kenties kuitenkin jotain moitittavaa,,,,,
Raportoin taas kun jotain kuuluu. Pellolle en ole voinut mennä kun uusi omistaja kandidaatti maaliskuulla huuti minulle ;
Tästä et sitten poika enää kulje. vaikka oli siis kuljettu satoja vuosia pihan kautta peltoon ja metsään.
että näin,,,,,,,th
Tänään tuli korkeimman oikeuden päätös että siunaavat pesänjakajan tekemiset koska mitään suurta rikosta ei liene tehty.
Näin siis oikeus toimii, eli taas mennään siitä mistä aita on matalin ja jos tuntee jotain kärsivänsä niin ei haittaa oikeus neuvoksia mitenkään pikkuseikat esim. Minulle tullut ikuinen haitta kulku oikeuksiin ja tilan pirstoutumiseen.
Nyt näyttää siltä että ettei tuota tuhatta euroa edes tule per nuppi kaikkien kulujen jälkeen kenellekkään pesän jäsenistä , ei edes hakijoille jotka käynnistivät 4 v sitten 30 euron kirjaamis maksulla koko homman.
Pesänjakaja Knuutilasta muodostui suurin rintaperillinen yhdessä poikansa ja hyväveliseuransa kanssa ;
välittäjä ja aivan turhaan asiaan vedetty kuntokartoittaja. (kukaan ei pyytänyt arviota )
Lienee jotain rahanpesua varmaan loimaa-seuraan liittyen hyvä veli jäsenten kesken.
Seuraavaksi käräjät alkaa käsitellä itse pesänjakoa ja katsoa onko siinä kenties kuitenkin jotain moitittavaa,,,,,
Raportoin taas kun jotain kuuluu. Pellolle en ole voinut mennä kun uusi omistaja kandidaatti maaliskuulla huuti minulle ;
Tästä et sitten poika enää kulje. vaikka oli siis kuljettu satoja vuosia pihan kautta peltoon ja metsään.
että näin,,,,,,,th
-
nautafarmari
- Luokka: yli 150 hv
Eli pelto on jäänyt viljelemättä koko kesäksi. Kait tuohon maanmittauslaitoksen pitäis jotenkin reagoida tieoikeutta hakiessa?
nautafarmari kirjoitti:Eli pelto on jäänyt viljelemättä koko kesäksi. Kait tuohon maanmittauslaitoksen pitäis jotenkin reagoida tieoikeutta hakiessa?
Maamittari varmaan laittaisikin kulkemiset kuntoon , mutta minua ei innosta pyytää sitä koska en ole muutenkaan tätä prosessia hakenut tai käynnistänyt ja mielestäni asia kuuluu pesää sekoittaneelle jakajalle jo laskunsa suuruudenkin vuoksi ja on olemassa riski lisäkuluista itselle jos häviää taas tämänkin 6-0 kuten kaiken tähän astisen prosessissa ja pesänjakaja sanoo että kulje poika mistä haluat peltoosi ei liikuta häntä lainkaan.
Vaikka siis hänen toimenpiteet lopetti kulkemisen tontin kautta 30 03 2012,,,,,,HUH
Kerään kaikki epäkohdat pesänjaosta ja laitan sitten EU tuomioistuimeen niin katsotaan loppuun asti onko suomen oikeus-systeemi päivän valoa sietävä.
Minusta nyt on menossa tahallinen vahingonteko pesänjakajan ja häntä hakeneiden toimesta joka saatiin käyntiin 30 e kirjaamis maksulla kantamalla A4 lappu käräjille, sen jälkeen vain juna kulkee ja haukkuvat koirat jääneet alle,,,, 4 v ajan jo ,,,,,
Suomessahan on Lain suojaamaa varastaa toisen omaisuutta ja oikeuslaitos siunaa tämän.
esim. Edustuksia voi ottaa ilman lupaa, Pesänjakaja voi surutta laskuttaa mitä mieleen tulee ja sekoittaa asiat oikein kunnolla jotta homma pitkittyy ja jatkuu omaksi edukseen.
Valtion laitos Kela voi periä korkoineen ja kuluineen jonkin etuuden yksityiseltä takaisin vaikka virhe olisi saman laitoksen tekemä.
Pakkolunastuksella lainvoimalla voidaan surutta viedä yksityisen pientä omaisuutta yhteiseen hyvään vedoten,lain tarkoittamat maatalous tuet voidaan periä pois korkoineen ja sanktioida 3v eteenpäin varmuuden vuoksi.
Tuomarina voi toimia täysi juoppo ja omat asiat pimeästi hoidellen esim. mökki kaupat ja kuivuriremontit samaan aikaan jakaen oikeutta muille kanssaihmisille,,,,,HUH Å,,å