Re: Ruis/syysvehnä 2009/2010
Lähetetty: 21 Elo 2010, 10:48
Nonnih, nyt on rukiit laarissa kaikki. Täytyy olla tosi tyytyväinen satotasoon, ja lajikkeidenkin välillä oli aika isoja eroja, toki aika pitkälti odotetunlaisia. Elvin tulokseen vaikuttaa osaltaan sekin, että se kylvettiin myös päisteisiin, muita lajikkeita ei lohkon päisteisiin kylvetty. Aloittelijan tuuriakin varmasti reippaasti mukana, kun ekaa kertaa oli ruista.
Elvi 4300 kg/ha
Rotari 4900 kg/ha
Kier 5300 kg/ha
Kaskelott 6500 kg/ha
Evolo 7000 kg/ha
Elvi 4300 kg/ha
Rotari 4900 kg/ha
Kier 5300 kg/ha
Kaskelott 6500 kg/ha
Evolo 7000 kg/ha