Sivu 3/3

Lähetetty: 05 Tammi 2008, 14:24
Kirjoittaja vallukko
nuffieldmaster kirjoitti:
peetee kirjoitti:ja viho viimenen vaihtoehto on kyllä joku itärajan takainen matalaoktaaninen kura!!!
Itse en menisi tuota vannomaan, selitäppäs mikä siitä tekee niin huonoa "kuraa"?
Minä olen käyttänyt ainakin 10 vuotta 92 oktaanista itäbensaa, paitsi Sacs Dolmarissa, jossa on oktaanivaatimus 98. Eikä ole bensan suhteen ollut ongelmaa. Nyt tosin on joutunu tyyytymään kotimaiseen, kun en hankkinut enää viisumia.