Lähetetty: 20 Syys 2006, 23:43
Kyllähän noilla pankeilla vielä noin vuorokauden kirjausviive on.O.J. kirjoitti:No eikös Suomessa pitäis pankkien väliset tapahtumat toimia ilman viivettä?rysler kirjoitti:Ei niitä ole luvattu tilille tänään.Vaan maksetaan valtion tililtä 20,09O.J. kirjoitti:Piti tulla tänään nuo yllämainitut, sekä erityisymp.tuki ja maidon tuotantotuki. Tilille ei kuitenkaan ole tullut senttiäkään...