Sivu 3/3

Lähetetty: 20 Syys 2006, 23:43
Kirjoittaja zuukke
O.J. kirjoitti:
rysler kirjoitti:
O.J. kirjoitti:Piti tulla tänään nuo yllämainitut, sekä erityisymp.tuki ja maidon tuotantotuki. Tilille ei kuitenkaan ole tullut senttiäkään...
Ei niitä ole luvattu tilille tänään.Vaan maksetaan valtion tililtä 20,09
No eikös Suomessa pitäis pankkien väliset tapahtumat toimia ilman viivettä?
Kyllähän noilla pankeilla vielä noin vuorokauden kirjausviive on.

Lähetetty: 02 Marras 2006, 13:21
Kirjoittaja Rubinjo
http://www.mmm.fi/fi/index/julkaisut/op ... arjat.html
Siinä listalla kalvosarja tilatuen aikataulusta.

Lähetetty: 30 Marras 2006, 14:40
Kirjoittaja Wilpo
Vuoden 2006 tilatuen maksatus alkaa ensiviikolla 4-5.12

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 09:35
Kirjoittaja Rubinjo
Tilillä on.

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 12:24
Kirjoittaja Sepe
Näkyy olevan...