Sivu 3/3
Lähetetty: 16 Tammi 2007, 20:42
Kirjoittaja LD50
Jari kirjoitti:LD50 kirjoitti:
Nyt kyllä kuulostaa siltä että joukkoomme on eksynyt kauppias...
En ole kauppias, vaan kerran Sonera yritti laskuttaa liikaa ja olen sen jälkeen karttanut ko. firmaa. Itsellä Saunalahti, joten Globetel-vinkkini oli niille, jotka paatuneesti haluavat käyttää Soneran verkkoa, mutta halvemmalla.
Tiedättekö muuten, että Soneralla maksaa vanhan markan soittaa vastaajaan, melkoista rahastusta siis sekin!
http://www.sonera.fi/artikkeli2/0,3843, ... 91,00.html
Lähetetty: 16 Tammi 2007, 21:46
Kirjoittaja ATH
Tuntuu se Soneran palvelu toimivan, kun en edes muista mikä liittymä itsellä on. Eikö se todista asian?
Taisin solmia puhelinliiton aikanaan Posti-ja Telelaitoksen kanssa, Vai olikohan peräti Posti-ja Lennätinlaitos. Tähän on tultu. Lasku tulee nyt Soneralta.
Iso lasku kirpasee vain köyhää:-)
Lähetetty: 16 Tammi 2007, 21:50
Kirjoittaja Jari
LD50 kirjoitti:[En ole kauppias, vaan kerran Sonera yritti laskuttaa liikaa ja olen sen jälkeen karttanut ko. firmaa. Itsellä Saunalahti, joten Globetel-vinkkini oli niille, jotka paatuneesti haluavat käyttää Soneran verkkoa, mutta halvemmalla.
Tiedättekö muuten, että Soneralla maksaa vanhan markan soittaa vastaajaan, melkoista rahastusta siis sekin!
http://www.sonera.fi/artikkeli2/0,3843, ... 91,00.html
Tarkoitin tuota tele finlandia,kaverit vaihtoi siihen ja samantyyppistä kauppaamista oli silloinkin ilmassa kuin sun kauppaamassasi Globetel-viestissä
Itte päässyt sonerasta eroon ajat sitten,ensimmäisiä DNA:n asiakkaita eikä mulla moittimista. Telen aikaan laskut parhaimmillaan lähes tonnin,puolittui liittymän vaihdolla ja nykyään 39€/kk.
Lähetetty: 31 Tammi 2007, 10:28
Kirjoittaja LD50
ATH kirjoitti:Tuntuu se Soneran palvelu toimivan, kun en edes muista mikä liittymä itsellä on. Eikö se todista asian?
Taisin solmia puhelinliiton aikanaan Posti-ja Telelaitoksen kanssa, Vai olikohan peräti Posti-ja Lennätinlaitos. Tähän on tultu. Lasku tulee nyt Soneralta.
Iso lasku kirpasee vain köyhää:-)
Omapahan on tyhmyys, jos ei vaihda liittymää, tiedän monia ihmisiä (vanhoja), joilla on joku sota-aikainen liittymä, ja maksavat aika tuhtottomasti puheluistaan.
Mutta osakkeenomistajana kiitän ja nautin lomastani jossain etelän lämmössä, onneksi anteliaita asiakkaita riittää.
Elisakin pisti aloitusmaksun kuluttajaliittymille, nuukat voi edelleen siirtää esim. Saunalahdelle, dnalle tai Globetelille.
Lähetetty: 27 Elo 2007, 21:31
Kirjoittaja kuulapää
Miten hyvin puhelimissa on näytöt kestäneet naarmuuntumista vastaan? Simpukka-malleissa ainakin toinen näyttö on paremmassa suojassa. Kuinka hyvin puhelimet poistavat taustamelun koneen ollessa työkierroksilla? Käyttääkö kukaan bluetooht-mallin handsfree systeemejä vai suoraan luuri korvalle ja työt seis. Mitään järkeviä S60 sovellutuksia olemassa jotka soveltuvat tälle alalle?
Lähetetty: 27 Elo 2007, 21:40
Kirjoittaja O.J.
kuulapää kirjoitti:...Käyttääkö kukaan bluetooht-mallin handsfree systeemejä...
Autoa ajaessa käytän. SE K750i ja HBH-PV700. BT-hf maksoi alle 30€ ja enää en siitä luovu. Töissä mukana yleensä halvempi kapula ja jos asia on kerran tärkeää, niin kyllähän sitä passaa työt siksi aikaa keskeyttää

Lähetetty: 27 Elo 2007, 21:43
Kirjoittaja Wilpo
kuulapää kirjoitti:Miten hyvin puhelimissa on näytöt kestäneet naarmuuntumista vastaan? Simpukka-malleissa ainakin toinen näyttö on paremmassa suojassa. Kuinka hyvin puhelimet poistavat taustamelun koneen ollessa työkierroksilla? Käyttääkö kukaan bluetooht-mallin handsfree systeemejä vai suoraan luuri korvalle ja työt seis. Mitään järkeviä S60 sovellutuksia olemassa jotka soveltuvat tälle alalle?
Naarmuttaminen taitaa olla paljolti käyttäjästä kiinni, että kuinka holttimasti puhelinta säilyttelee tai heittelee. Omalla kohdalla ikävintä puhelimissa on, kun metallihommissa on puhelin taskussa. Kuuloke kerää metallipölyn sisäänsä, kun magneettinen kerta on. Tarpeeksi tekee metallihommia puhelin taskussa, niin alkaa vähitellen puhelimen kaijottimen kuuluvuus kadota.
Lähetetty: 02 Syys 2007, 11:25
Kirjoittaja Cultor
O.J. kirjoitti:kuulapää kirjoitti:...Käyttääkö kukaan bluetooht-mallin handsfree systeemejä...
Autoa ajaessa käytän. SE K750i ja HBH-PV700. BT-hf maksoi alle 30€ ja enää en siitä luovu. Töissä mukana yleensä halvempi kapula ja jos asia on kerran tärkeää, niin kyllähän sitä passaa työt siksi aikaa keskeyttää

Mistäs tiedät, että on tärkeää, ennenkuin vastaat
Peltor WS Alert Headset on kyllä erinomainen handsfree. Äänenlaatu on hyvä ja vastapuoli ei kuule esim. puimurin ohjaamomelua lainkaan. Semmosta meteliä ei taida ollakaan, missä kommunikointi ei onnistuisi.
Lähetetty: 02 Syys 2007, 12:19
Kirjoittaja Kaupoi
kuulapää kirjoitti:Mitään järkeviä S60 sovellutuksia olemassa jotka soveltuvat tälle alalle?
SmartComGps
http://www.wild-mobile.com/eng/viewproj ... 659c792435
Gps-softa, johon voi ite muokata taustakarttoja (vaatii hieman vaivannäköä). Itellä taustalla vaihtelee mm. salaoja-, digi-, LORIS- ja peruskartat. Muuten hyvä, mutta jostain syystä mulla ei nopeusmittari toimi.
...Joten käytän ruiskurattorissa nopeusmittarina:
BlueSky
http://my-symbian.com/s60/software/appl ... dAuto=1031
Tällä voi myös merkata paikat, missä ruiskun säiliö tyhjenee.
Office-softana:
OfficeSuite (v2.10)
http://www.mobisystems.com/product.html ... pid=24&i=1
Excel, Word ja PowerPoint. Tällä tulee mm ruiskuttaessa laskettua ajonopeus tietylle nestemäärälle, yms...
Resurssienhallinta:
http://fexplorer.en.softonic.com/ie/25347
Paljon parempi kuin Nokian viritys.
Nettiselain:
http://www.operamini.com/
Esim. nettisään katseluun.
Lähetetty: 02 Syys 2007, 13:52
Kirjoittaja aksu
Mitenkä nuo asennetaan symbianilla varustettuun kännykkään? Välikaapelin avulla siirretää, vai kui? Ei oo meinaa mulla mitään käryy...

Lähetetty: 02 Syys 2007, 15:21
Kirjoittaja Kaupoi
aksu kirjoitti:Mitenkä nuo asennetaan symbianilla varustettuun kännykkään? Välikaapelin avulla siirretää, vai kui? Ei oo meinaa mulla mitään käryy...

Mä käytän kaapelia. Nokian PC Suitessa on kikkula, jolla on heleppo asentaa. Mulla puhelimena siis Nokia 6630.
Lähetetty: 02 Syys 2007, 19:24
Kirjoittaja aksu
Kaupoi kirjoitti:
Mä käytän kaapelia. Nokian PC Suitessa on kikkula, jolla on heleppo asentaa. Mulla puhelimena siis Nokia 6630.
Herjaa vaan että asennus ei olis tuettu. Mulla nokian 5500 ja kyl tos s60 on.
Lähetetty: 02 Syys 2007, 21:41
Kirjoittaja Kaupoi
aksu kirjoitti:Herjaa vaan että asennus ei olis tuettu. Mulla nokian 5500 ja kyl tos s60 on.
Nokia 5500:ssa on s60 3rd edition, jossa vanhemman version softat ei toimi. Kaikkia yllämainituista softista ei välttämättä löyvy 3rd edition versiona.
Lähetetty: 16 Syys 2007, 15:59
Kirjoittaja Patu
LD50 kirjoitti:Jos et älynnyt vaihtaa Tele Finlandiin (ei myydä enää), niin Soneran verkossa toimii Globetel. Sillä on reilun rehelliset hinnat ilman aloitus- ja minuuttimaksukikkailuja.
http://www.globetel.fi/hinnasto.shtml
Kyl noita Tele Finland liittymiäkin saa aina silloin tällöin kun tulee joku tarjous.
Lähetetty: 19 Syys 2007, 21:19
Kirjoittaja O.J.
Patu kirjoitti:LD50 kirjoitti:Jos et älynnyt vaihtaa Tele Finlandiin (ei myydä enää), niin Soneran verkossa toimii Globetel. Sillä on reilun rehelliset hinnat ilman aloitus- ja minuuttimaksukikkailuja.
http://www.globetel.fi/hinnasto.shtml
Kyl noita Tele Finland liittymiäkin saa aina silloin tällöin kun tulee joku tarjous.
https://liittyma.telefinland.fi/cgi/tel ... er/tilaa.r
Ihan koska vaan haluaa.