Sivu 3/3

Re: yhdyskuntajätteen käyttö viljelyssä

Lähetetty: 06 Marras 2013, 17:06
Kirjoittaja eevaonerva
Raportti on valmis - viimeinkin. Hyvä juttu. Vaatii viljelijältä aika paljon työtä ja selvitystä. Ainakin on eväät päätellä itse, käyttääkö lietettä vai ei. Minun osaltani tämä keskustelu on tässä. Kiitokset.