Ei syyläriä kokonaan umpeen, mut joku kaks kolmasosaa. Itellä ei talvisaikaan tuolla koneella ollut juuri muuta ajoa kuin rehunotto. Helppohan se ois siitä sit nykäistä pois, jos jotain rankempaa työtä.
Nykyisessä ei ongelmia, maanantaina ajoin edellisen kerran ja sit tänään. Roikassa reilut 2h, hyvin lähti, mut aika jähmee hydrauliikka. Jospa ens talvena ei tarviis enää jännätä yhtä paljoa...
Pakkassuojaus
Valvoja: Farmari-ryhmä