Mettäkärryt

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
forssu
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 459
Liittynyt: 28 Loka 2006, 20:52
Paikkakunta: suomes kai
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja forssu »

nyt on kärryt kahta saumaa vaille valmiit. tos vain äsken rälläköin yhtä karikkaa niin haalarit kärähti oikeen kunnolla etuhaarukasta. hetken aikaa lämmitti mukavasti mut sitte rupes kuumeneen oikeen kunnolla, samas tuli uusiihin housuuhinki reikä. että tämmönen tapaus tällä kertaa :oops:
Avatar
forssu
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 459
Liittynyt: 28 Loka 2006, 20:52
Paikkakunta: suomes kai
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja forssu »

Kuva

Kuva

siinä olis pari kuvaa tosta kärrystä
Vastaa Viestiin