Sivu 4/4

Lähetetty: 29 Joulu 2006, 19:32
Kirjoittaja forssu
nyt on kärryt kahta saumaa vaille valmiit. tos vain äsken rälläköin yhtä karikkaa niin haalarit kärähti oikeen kunnolla etuhaarukasta. hetken aikaa lämmitti mukavasti mut sitte rupes kuumeneen oikeen kunnolla, samas tuli uusiihin housuuhinki reikä. että tämmönen tapaus tällä kertaa :oops:

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 15:23
Kirjoittaja forssu
Kuva

Kuva

siinä olis pari kuvaa tosta kärrystä