Kännykkä testi
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
aurauskeppi
Re: Kännykkä testi
3720 on varmaan seuraava ostos. Ei oikein kalliimmat inspiroi kun puhelimen ikä meinaa olla max 2 vuotta. Tuttu osti hiljattain jonkun samsungin ihan vaan siksi että niitä oli myymälän tiskillä 3 kappaletta akvaariossa, käynnissä ja käyttökunnossa. Itellä meinaa aina taipua Nokiaan kun laturiarmaada menisi muuten uusiksi. Latureita pyörii taloudessa kuitenkin 10-15 kpl ehkä.
Tuos puolivuotta ollu Sonimin XP3 ja on se suht hyvä kapula. Kestää lähes vaikka mitä tai eipä tuo vielä koville ole joutunu. Isällä oli XP1 reilun puolivuotta mutta sitten siitä meni akku oikosulkuun ja sai tilalle XP3:n. Iso koko aluksi oli häiritsevä tekijä mutta siihen tottuu. Erittäin kestävä akku. Kestää viikon reippaallakin puhumisella, ainakin omasta mielestä. Yhtenä valintaperusteena oli tuo 3 vuoden tehdastakuu ja jos se sen kestää niin voisin sanoa että kestää toiset 3 vuotta. Hankitahinta suolainen mutta jos kestää niin kuolettaapa itseään. Aiemmin oli nokian repaleita. Viimeisin oli tuollainen 5500 sport mutta se oli mielestäni sureka kapula.
-
ilu
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Mulla on tollanen samsunging b2100, jonka pitäis kestää iskuja ja pölyä ja vettä ym. Luuri ollu nyt jonku 3 kuukautta ja vaikuttaa kyllä jämäkältä puhelimelta. Tullu vahingossa jo testattua, että ainaki öljyä ja jäätymistä se on kestäny! Ja vaikuttaa siltä, että kyllä seuraavaki puhelin on joku kestävämpi malli, sopii mun käyttöön hyvin ku ei tarvi nii varoa ja voi pitää taskussa ilman suojakoteloita.
Ja joku kehu sitä samsungin d900:sta. Mulla oli ennemmin sellanen ja hyvä puhelin se oli, mut pientä kastumista se ei kestäny. Tää b2100 on ominaisuuksiltaan ja käytöltään aika samanlainen ku se, mut kamera huonompi ja ainaki mun mielestä paljo rumempi. Eikä maksanu ku reilun satasen. Toki ei mitään liian hienoja ominaisuuksiakaan löydy.
Ja joku kehu sitä samsungin d900:sta. Mulla oli ennemmin sellanen ja hyvä puhelin se oli, mut pientä kastumista se ei kestäny. Tää b2100 on ominaisuuksiltaan ja käytöltään aika samanlainen ku se, mut kamera huonompi ja ainaki mun mielestä paljo rumempi. Eikä maksanu ku reilun satasen. Toki ei mitään liian hienoja ominaisuuksiakaan löydy.
-
aurauskeppi
Kuitenkin päädyin latureista piittaamatta ostamaan Sonim XP3.20 Quest puhelimen. Nyt ollut viikon ja laturista sen verran että siinä on usb-liitin. Tutkimukset on vielä tekemättä mutta onkohan niin että tuolla laturilla voi ladata kaiken mahdollisen muunkin usb-liittimen kautta kuten kamerat, navigaattorin, nokiat..? Onko Usb-llä standardi sellainen että kun liitin sopii niin muutkin speksit sopii? Pitänee vertailla noita latureita.
Näppäimet isokouraiselle oikein hyvät, käyttöliittymä ei yllä Nokialaisten tasolle mutta voi johtua siitäkin ettei vielä ole tottunut siihen. Jossakin popup-ilmoituksessa pisti silmään huono suomennos. Tässä on kamera ja bluetooth joita itse tarvin puhelimen herkuista. Niin ja erittäin kirkas "taskulamppu", joka on ollut toivelistalla jo kauan puhelimen varustelistalla. Pelit puuttuu ja adobe acrobat, real player, oppiva opetusohjelma, quickoffice, tervetuliaisvideo, chatti... eli turhaa sontaa aika paljon (miksiköhän se nokia joskus tökkii). Soittoäänet sää huomattavan kovaäänisiksi. Samoin näyton kirkkaus ja säädettävyys sopii ulkoilmaihmiselle. Hintakin oli pudonnut tasan 3 sataseen norjalaisessa verkkokaupassa.
Näppäimet isokouraiselle oikein hyvät, käyttöliittymä ei yllä Nokialaisten tasolle mutta voi johtua siitäkin ettei vielä ole tottunut siihen. Jossakin popup-ilmoituksessa pisti silmään huono suomennos. Tässä on kamera ja bluetooth joita itse tarvin puhelimen herkuista. Niin ja erittäin kirkas "taskulamppu", joka on ollut toivelistalla jo kauan puhelimen varustelistalla. Pelit puuttuu ja adobe acrobat, real player, oppiva opetusohjelma, quickoffice, tervetuliaisvideo, chatti... eli turhaa sontaa aika paljon (miksiköhän se nokia joskus tökkii). Soittoäänet sää huomattavan kovaäänisiksi. Samoin näyton kirkkaus ja säädettävyys sopii ulkoilmaihmiselle. Hintakin oli pudonnut tasan 3 sataseen norjalaisessa verkkokaupassa.
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Uuden merkkistä työpuhelinta kovaan käyttöön. Tupla simkorttipaikalla ja kosketusnäytöllä -> http://www.jcbphone.co.uk/
-
aurauskeppi
JCB-merkkiset puhelimet ovat samoja sonimeja tämä uusin on kai sama kuin sonim XP 1300 core.
Noita taisi olla myös Land Rover -kuorilla ja joillain muillakin.
Edelleen olen tyytyväinen valintaani, puhelin tuntuu kestävän ihan mitä vaan. Näytösmielessäkin olen paiskonut sitä betoniin ja eräissä iltamissa se vietti aikaansa uima-altaan pohjassa. Tähän vuoden ikään mennessä mulla on edellisissä ollut vähintään näyttö tai näppäimet rikki tai äänet hukkuneet ja akku finaalissa. Tässä sonimissa ei mitään.
Noita taisi olla myös Land Rover -kuorilla ja joillain muillakin.
Edelleen olen tyytyväinen valintaani, puhelin tuntuu kestävän ihan mitä vaan. Näytösmielessäkin olen paiskonut sitä betoniin ja eräissä iltamissa se vietti aikaansa uima-altaan pohjassa. Tähän vuoden ikään mennessä mulla on edellisissä ollut vähintään näyttö tai näppäimet rikki tai äänet hukkuneet ja akku finaalissa. Tässä sonimissa ei mitään.
Nyt on talon kännykkäkaartiin tullut vallankumous. Nokiaa ei ole enää kuin yksi kappale, oma kone on Samsungin C5130 S, perusmallin liukukantinen ja muilla Samsungin kosketusnäyttöpuhelimet. Toimivat erinomaisesti. Kiusallisen valepuheluominaisuuden hävitin poistamalla toiminnon navinappulan pikanäppäimestä- näin vihjeenä muille. Ainakaan tässä sitä ei saanut muuten poistettua.
Ei ainakaan vielä ole tullut Noksua ikävä.
Ei ainakaan vielä ole tullut Noksua ikävä.
-
massikka135
- Luokka: yli 150 hv
Nokia E51 menty ja pari viikkoo takaperin vaihtu nokian 7230 piin joka toistaseks pelannu täydellisesti saa nähä mitä tulevaisuus tuo ku on toi liukukansi..
N8 nyt käytössä, kamera hyperluokkaa, kuori rosteriterästä, eipä tule mieleen mitään negatiivistä.
-
Maajussi66
- Luokka: yli 300 hv
Vaimolla C7 ja hyvin pelittää, itse odottelen E7 tuloa kauppoihin
Minäkun luulin sen olevan alumiinia..FarmEvp kirjoitti:N8 nyt käytössä,kuori rosteriterästä
Lainaus tuoteselosteesta:PETEBJ75 kirjoitti:Minäkun luulin sen olevan alumiinia..FarmEvp kirjoitti:N8 nyt käytössä,kuori rosteriterästä
'Huom! Tämän laitteen pinnoitteissa ei ole nikkeliä. Tämän laitteen pinta sisältää ruostumatonta terästä.'
Vaikkakin kuori on anodisoitua alumiiniä.
http://www.youtube.com/watch?v=BFxpk_Bu ... re=related
siinä on sony ericssonilta pöly isku ja roisketiivis puhelin
Ei tuo 702 kauheasti iskuja kestä. Vanha 337:kin kesti enemmän iskuja. Kerran on ollu 702 takuukorjauksessa ja edelleen joskus itsekseen sammuu.lauri kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=BFxpk_BuGlg&feature=related