Sivu 4/4

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 20:37
Kirjoittaja tikkakosken mannekiini
Onhan tuota, pikku penskana alotellu käsinlypsyllä ja sitten kannukoneella. Nykysin enemmän lypsyasemalla. Tulevaisuudessa vois rueta ammattilaiseksi.

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 17:12
Kirjoittaja Auts
Koulussa sitä on tullut kokkeiltua (lypsyä koneellisesti). Tuskin montaa kertaa enään minun elämässä.

Lähetetty: 28 Helmi 2007, 20:05
Kirjoittaja Reissumies
Kokeillu pari viikkoa parressa ja asemalla (siis yhteensä, ei kahta viikkoa molempia sentään!)...riitti enshätään mulle.

Kattellu oon sivusta kuitenkin melko paljon :lol:

Lähetetty: 05 Maalis 2007, 17:31
Kirjoittaja renkimikko
Kotona oli lypsykarjaa ja kävin myös lomittamassa tarvittaessa.Opiskelujen jälkeen lomittelin lypsykarjatiloilla.Loppui lyhyeen kun puhkesi pahat allergiat.Tuon jälkeen ei ole navettaan ollut asiaa.