Re: jurtin nosto
Lähetetty: 17 Marras 2009, 09:35
Puhtaus 91,2 Sokeri 16,7 keskiarvoja ekasta satsista. Nosto syyskuun puolella.Toinen satsi toivottavasti makeampaa...
Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
http://www.murtola.com/foorum/
Koskas sulla loput menee? Nythän kelit on varsin "haastavia" juurikkaan aumauksen kannalta kun tossa välillä oli aika koviakin pakkasia ja nyt ainakin täällä lämpömittari huitelee välillä +7 asteessa...Sepe kirjoitti:Puhtaus 91,2 Sokeri 16,7 keskiarvoja ekasta satsista. Nosto syyskuun puolella.Toinen satsi toivottavasti makeampaa...