Sivu 1/1

Kesanto

Lähetetty: 15 Maalis 2006, 07:37
Kirjoittaja aurauskeppi
Paljonko kesannoinnissa on toleranssi sen prosentin yli?
Lohkokoko ei tietenkään voi osua justiinsa kesantoprosenttiin, joten miten toimii se ylimenevä osa, paljonko sitä voi olla, kelpaako kaikki kesantolajit?
Äkkiseltään en muista, muistaisiko joku muu.

Lähetetty: 15 Maalis 2006, 19:43
Kirjoittaja Carnivor
Tänään tuli uusi opas postista mutta en ole vielä ehtinyt lukemaan. Talven aikana on syntynyt sellainen käsitys, että pakollisen ylimenevä osa pitää olla viherkesantoa, että sille saa täyden kesantotuen.