Öljysäiliöiden kunnostukset
Lähetetty: 15 Maalis 2006, 20:38
Oletteko kunnostuttaneet Farmisäiliöitä? Mitä maksoi? Kuka tekee Etelä-Suomessa?
Tuli nuukana miehenä mieleen, että mitäs jos nykyisen 5000litran säiliön miesluukun ja muut yläosan täyttö yms. venttiilit hitsaisi umpeen, kääntäisi säiliön ylösalaisin ja tekisi uuden täyttö ja imureiän vanhaan pohjaan. Menisköhän taas muutama kymmenen vuotta?
Edit: olen mäkin ylläpitäjä kun en huomannut että tästä jo keskustellaan
Tuli nuukana miehenä mieleen, että mitäs jos nykyisen 5000litran säiliön miesluukun ja muut yläosan täyttö yms. venttiilit hitsaisi umpeen, kääntäisi säiliön ylösalaisin ja tekisi uuden täyttö ja imureiän vanhaan pohjaan. Menisköhän taas muutama kymmenen vuotta?
Edit: olen mäkin ylläpitäjä kun en huomannut että tästä jo keskustellaan