Sivu 1/1

Öljysäiliöiden kunnostukset

Lähetetty: 15 Maalis 2006, 20:38
Kirjoittaja hogi
Oletteko kunnostuttaneet Farmisäiliöitä? Mitä maksoi? Kuka tekee Etelä-Suomessa?

Tuli nuukana miehenä mieleen, että mitäs jos nykyisen 5000litran säiliön miesluukun ja muut yläosan täyttö yms. venttiilit hitsaisi umpeen, kääntäisi säiliön ylösalaisin ja tekisi uuden täyttö ja imureiän vanhaan pohjaan. Menisköhän taas muutama kymmenen vuotta?

Edit: olen mäkin ylläpitäjä kun en huomannut että tästä jo keskustellaan :oops:

Lähetetty: 15 Maalis 2006, 20:45
Kirjoittaja Hervast
Jos säiliö on ollut asennettuna hieman takakenollaan niinkuin minua on ohjeistettu, niin luultavasti vuotavankin säiliön saa kuntoon pienen palan pohjaan vaihtamalla. Meillä oli farmari säiliö tuolleen pihalla sateessa 15 vuotta ja parivuotta sitten kun sen kunnostin niin säiliön pohja oli ruostunut ainoastaan n. 30x40 cm kokoiselta alalta.

Että tältä pohjalta sanoisin että kannattaa melkein itte tutkia se säiliön kunto ja kunnostaa.

Lähetetty: 15 Maalis 2006, 21:55
Kirjoittaja Murtola_Lasse
Tuolta löytyy aiempaa keskustelua samasta aiheesta

http://www.murtola.com/forum/viewtopic.php?t=236

Ylläpito edit: Viestiketju jatkuu yllä olevevassa linkissä. Tämä viestiketju menee lukkoon.

-