Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Mukana on mm. Suomen 3. suurin yksityisen maatilan haltija Liedosta. Arvata varmaan voikin jo, ketä näistä kilpailijoista saa eniten vastauksia ensimmäisen viikonaikana.
Olin just laittamassa viestiä samast aiheesta. Toivottavasti sielä ei taas munata maalaisia ja kerrota kuinka tyhmiä juntteja ne on, vielä tukirahoillakin elelee ja nostaa rahaa työtätekevien pussista (eihän maatalous mitään työntekoa ole)
Kai tässäkin ohjelmassa pitää se kiintiö..... olla, eihän ilman sitä voi ohjelmaa enää ollakaan. Siitä sitten veikkaamaan... Paljon pelkään myöskin, että nyt saa maalaiset hävetä itseään ja ammattiaan. Saas nähdä. Mitä veikkaatte ohjelman yllätyskäänteeksi, vai tuliko tuossa jo kirjoitettua se?
pietj-2e kirjoitti:Kai tässäkin ohjelmassa pitää se kiintiö..... olla, eihän ilman sitä voi ohjelmaa enää ollakaan. Siitä sitten veikkaamaan... Paljon pelkään myöskin, että nyt saa maalaiset hävetä itseään ja ammattiaan. Saas nähdä. Mitä veikkaatte ohjelman yllätyskäänteeksi, vai tuliko tuossa jo kirjoitettua se?
Jos on, en kato ensimmäistäkään jaksoa. Mikä tässä maailmassa mättää että nuita ..... pitää työntää joka ikiseen ohjelmaan?
...ja siihen on tietysti selityksenä se, että vahvasti SAK taustainen maikkari ei voisi muita koneita näyttääkään, tosin oli päässyt livahtamaan jontikka kuviin perälevyineen, ja se taas johtunee siitä, että sillä ajeli yksi suomen suurimmista maataloustukien nauttijoista, jota ei voi kuvista pois jättää sattuneista syistä.
Huomenna menee poliisi laittamaan nauhat ympäri siihen klapikoneeseen, työsuojeluviranomaisen pyynnöstä. Elämäntapamaajussi yrittää saada sormia poikki oikein tosissaan, vai onko tämänkaltainen klapitouhu yleistäkin vielä? Eipä silti, tehokas kone kyllä...
Loppujen lopuksi aloitusjakso oli yllättävän positiivisessa hengessä maalaisia kohtaan. Parasta oli se, että hieman valottuu ehkä kansalle tämä maaseudun moninaisuus. Oli siinä monenlaista touhua ja yritystä.
pietj-2e kirjoitti:
Huomenna menee poliisi laittamaan nauhat ympäri siihen klapikoneeseen, työsuojeluviranomaisen pyynnöstä. Elämäntapamaajussi yrittää saada sormia poikki oikein tosissaan, vai onko tämänkaltainen klapitouhu yleistäkin vielä?.
onha noit koneit, viel tutulla on sellanen mut se ''pyörä'' mis se kirveen terä on ni on isompi...mut kyl se on tehokas...
Mun mielestä olisi vain paremmin sopinut, että osallistujat olisivat todella olleet niitä poikamiesisäntiä. Nythän mukana oli muutama eronnut ja lapsiakin oli saatu aikaan, parhaalla neljäkin.