CAP-tuen uusi ehto. Pohjavesidirektiivi

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
Wilpo
Luokka: >500hv
Viestit: 1670
Liittynyt: 16 Joulu 2004, 20:09
Paikkakunta: Marttila www.maatalousfoorum.fi
Viesti:

CAP-tuen uusi ehto. Pohjavesidirektiivi

Lukematon viesti Kirjoittaja Wilpo »

Onko joku jo törmännyt uuteen CAP-tuen pohjavesidirektiivi ehtoihin. Uusi ehto CAP-tuki kelpoisuuteen tulee voimaan 2005. Ehtoisin kuuluu mm. alueella käytettävien joidenkin kasvinsuojeluaineiden raijoittaminen tai kokonaan pois jättäminen. Kevään 2005 tukihaussa peruslohkolomakkeiden on pyritty samaan esitäytetty tieto kuuluuko suojelualueeseen. Jos on epävarmaa alueesta. Omasta kunnasta pitäisi saada tieto tarkemmin alueesta.