Metsästätkö?
Valvoja: Farmari-ryhmä
Metsästätkö?
Eli kysymys kaikessa yksinkertaisuudessaan:Metsästätkö
Itse metsästän,koska veljeni,isäni ja lähes kaikki sukulaiseni metsästävät.....
Onhan siinä varmaan oma viehätyksensä kun tappamaan pääsee, mutta sitä vain
alkaa miettimään että mitä järkeä on ampua esimerkiksi jänistä tai muuta vastaavaa
pikkuriistaa? Hirvenmetsästyksen kyllä ymmärtää mutta..niin.
Itse harrastan ammuntaa ihan harjoitusmielessä mutta metsästystä ei ole tullut edes
kokeiltua. Sitten kun se ensimmäinen susi tulee pihapiiriin niin..
alkaa miettimään että mitä järkeä on ampua esimerkiksi jänistä tai muuta vastaavaa
Itse harrastan ammuntaa ihan harjoitusmielessä mutta metsästystä ei ole tullut edes
956XL kirjoitti:Onhan siinä varmaan oma viehätyksensä kun tappamaan pääsee, mutta sitä vain
Nojaa,minä en taas ymmärrä hirvenmetsästyksen ihanuutta, säännellyn lahtaamisen makua
Ammuntaa sitten sivussa,asekaapista löytyy useamman pitkän torrakon lisäksi yks ilmapistooli sekä pienoispistooli.
Ainakin rusakoita pitää ampua, koska niitä on niin #¤%& paljon. Tuossa on keväällä ruismaalle syntyneitä rusakoiden jälkiä. Kauempaa pelto näytti siltä kuin lehmiä olisi laidunnettu.956XL kirjoitti:Onhan siinä varmaan oma viehätyksensä kun tappamaan pääsee, mutta sitä vain
pikkuriistaa?

Hirvituhoja ei ole tullut kuvattua, mutta jokainen varmaan ymmärtää ettei hirvikannan rajoittamista voi jättää pelkästään susien ja tautien huoleksi
-
Valmetti mies
- Luokka: 50 hv., takaveto
......................
Viimeksi muokannut Valmetti mies, 16 Heinä 2013, 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No toi hirvihomma ainakin täälläpäin on näyttänyt menevän siihen malliin että paikallinen hirviporukka ei ole saanut enää moneen vuoteen kaikkia hirviä ammuttua mitä olisi saanut, eli kyllä niitä jokin muu vähä napostelee. Ei ole viljapelloilla syöntijälkiä ollut moneen vuoteen, sama homma metsällä, ei ollenkaan "syötyjä" puita saatika jälkiä. Varoituksen sanaa, taas liikkuvat, meinasin ajaa viime viikonloppuna päin sellaista mutta onneksi huomasin ajoissa sekä jostain kumman syystä olin juuri hiljentänyt puolen toistasadan vauhdista kahdeksaan kymppiin..Carnivor kirjoitti: Hirvituhoja ei ole tullut kuvattua, mutta jokainen varmaan ymmärtää ettei hirvikannan rajoittamista voi jättää pelkästään susien ja tautien huoleksi
Niin, ja sama homma noiden jäniksien kanssa, ainoastaan yks onneton järsi talvella omenapuun( sen parhaan) piloille..
En metsästä .mutta ompa pätevä ampuja
http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/barr ... 185473.php
http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/barr ... 185473.php