Sivu 1/1

1000 kuvaa samasta koneesta!!!

Lähetetty: 01 Touko 2006, 11:59
Kirjoittaja mika
en tiedä muista, mutta ainakin minua hieman ärsytää kuvat samasta koneesta. 05 sarjan valmeti edestä ja takaa, valmetti ajaa valmetti makaa. winner keskellä mettää jokaisena vuoden aikana samas asennossa.ym,ym.....

ei siinä mitään voihan samasta koneesta olla se 5 kin kuvaa, mutta olisi ihan mielenkiintoista jos se kone olisi vaikka eri hommissa, eri ympäristössä, talvivarustuksessa,paripyörät päällä,uudet valot,ym jotain vaihtelua. mutta sama kone pihalla eri kuvakulmasta 10 kertaa ei hirveesti kiinnosta...
------------------

työ kuvia toivoisin sinne enemmän. samoten vanhat scannatut kuvat todella mielenkiintosia.

ei muuta kun kuvia laittamaan :-)

Lähetetty: 01 Touko 2006, 13:06
Kirjoittaja 6265
olen mikan kanssa samaa mieltä. ei niitä jaksa katsoa... (tosin myönnän että olen itsekkin jotain samanlaisia kuvia laittanut :oops: )

Lähetetty: 01 Touko 2006, 19:18
Kirjoittaja Valmetti mies
.......................

Lähetetty: 05 Touko 2006, 16:24
Kirjoittaja vallu6400
Joo , olen samaa mieltä. Oottako muuten huomannu että joitakin kuvia on oikeen tehty sitä varten että saa laitaa nettiin.

Lähetetty: 17 Touko 2006, 18:49
Kirjoittaja Turvekeisari
heh, mikalla oli melko vihjaseva kommentti :D

Lähetetty: 25 Touko 2006, 22:31
Kirjoittaja mika
Turvekeisari kirjoitti:heh, mikalla oli melko vihjaseva kommentti :D
:P :wink:

Lähetetty: 04 Heinä 2006, 10:40
Kirjoittaja 6265
hauskinta siinä on se, että jotkut ovat tahallaan ajanu jonnekin lähteen silmään jotta sais kuvan pottupeltoon että ois muilla ihmeteltävää ja sit kaikki rupeekin nauramaan että onpa huono kuski :wink: :lol:

Re: 1000 kuvaa samasta koneesta!!!

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 12:23
Kirjoittaja Volvomies
Onko se sitten ni Pottunismiä.... vae mitä se on? ko tarkotuksella ajetahan trakkiro suohon et saa ottaa kuva ja laittaa pottupeltoho:O:)

Re: 1000 kuvaa samasta koneesta!!!

Lähetetty: 18 Tammi 2009, 14:18
Kirjoittaja Auts
Itselläni, kun on nykyään kohtalainen kamerakännykkä (Nokia 6500 slide), niin saan sillä mielestäni ihan hyviä tilannekuvia. Ei kanssa kiinnosta kovata omia romuja pihalla joka suunnalta.

Lisäksi jotain harvinaisempia koneita tulee kuvattua, jos sattuu matkan varrelle.