Sivu 1/1
Mielenvikaista toimintaa
Lähetetty: 17 Kesä 2006, 17:43
Kirjoittaja Fiatagri
Kaveri näytti kerran yhden videon,siinä turkiskettuja nyljettiin elävältä ja hakattiin maahan ja puristettiin aivot pihalle..!!

Video löytyy osoitteesta
http://www.petatv.com/ ...Kys. sivustolla on myös video kotieläimistä joilta on silmä irti tjsp... Ja älkää sitten mua tän jutun perusteella syyttäkö hihuliksi,itsekkin kannatan metsästystä ja pyrin siihen että eläin ei lopetusvaiheessa joutuisi kärsimään yhtään vaan saisi nopean ja kivuttoman kuoleman,eli periaatteeni on aivan päinvastaiset kuin kyseisillä jätkillä...Näille ihmisille jotka tätä toimintaa harjoittavat,voisi antaa samanlaisen kohtelun kuin mitä he antavat eläimille

Re: Mielenvikaista toimintaa
Lähetetty: 17 Kesä 2006, 19:50
Kirjoittaja Sepe
Fiatagri kirjoitti:Kaveri näytti kerran yhden videon,siinä turkiskettuja nyljettiin elävältä ja hakattiin maahan ja puristettiin aivot pihalle..!!

Video löytyy osoitteesta
http://www.petatv.com/ ...Kys. sivustolla on myös video kotieläimistä joilta on silmä irti tjsp... Ja älkää sitten mua tän jutun perusteella syyttäkö hihuliksi,itsekkin kannatan metsästystä ja pyrin siihen että eläin ei lopetusvaiheessa joutuisi kärsimään yhtään vaan saisi nopean ja kivuttoman kuoleman,eli periaatteeni on aivan päinvastaiset kuin kyseisillä jätkillä...Näille ihmisille jotka tätä toimintaa harjoittavat,voisi antaa samanlaisen kohtelun kuin mitä he antavat eläimille

Toi video on muistaakseni kuvattu Kiinassa ja kuvaajat ovat eläinoikeus aktivisteja joten tarkoitus jää hiukan hämärään. Eli millainen aktivisti katselee eläinten kidutusta? Saattaa muuten olla v_mainen nyljettävä elävä kettu muutenkin temppuilee ihan tarpeeksi. Kokemusta on nimittäin turkis hommista.
Lähetetty: 17 Kesä 2006, 20:46
Kirjoittaja Hervast
Nuo aktivistijärjestöt harrastavat tuota mustamaalausta kärjistämällä tuollaisilla tempuilla kun eivät muuten saa oikein ääntään kuulumaan. Suomen metsätaloudenkin mustamaalaus riinpiissin toimesta kuuluu samaan kategoriaan. Varmaan haluaisivat rinnastaa suomenkin turkistarhauksen johonkin tuollaiseen kiinalaisten sadistien toimintaan.
Onneksi tavan järkevät ihmiset tietävät asioitten oikean tilan, typerimmät ihmiset ovat niitä höynäytettäviä. Harmittaa vaan kun saavat vakuuteltuja joitain vaikutusvaltaisia ihmisiä kuten se j-k rowling, se höperö harry potter kirjailija joka kuvittelee että suomessa kaadetaan jotain ikiaikaisia aarniometsiä

Lähetetty: 17 Kesä 2006, 22:09
Kirjoittaja Valmetti mies
......................
Lähetetty: 19 Kesä 2006, 13:51
Kirjoittaja Carnivor
Heti pääsivulla on teksti "Koskettaako näkemäsi? Tee kuukausittain lahjoitus tilillemme". Eli mitä pahempia videoita onnistuvat haalimaan sen enemmän saa lahjoituksia ihmisiltä. Mutta ihan hyvä olisi Suomen Animaliankin pohtia, että minne se tuotanto siirtyy jos turkistarhaus Suomessa loppuu.
Lähetetty: 19 Kesä 2006, 22:16
Kirjoittaja 956XL
Sehän menee juuri näiden aktivisti- yms. järjestöjen laita, että yrittävät
haalia lisää jäseniä riveihinsä, ja saada uutiskynnys ylitettyä milloin
minkäkinlaisilla tempauksilla jotta saisivat huomiota osakseen ja esimerkiksi
liittymään joukkoihinsa joitakin angsti-ikäisiä nappuloita.
Lähetetty: 20 Kesä 2006, 21:42
Kirjoittaja spider
Ei pidä uskoa kaikkea, mitä netissä näkee!
Nämä kaiken maailman ekoterroristit ja "muka-luonnonsuojelijat" kyllä osaavat manipuloinnin jalon taidon, eivätkä epäröi valehdella kirkkain
silmin tarkoitusperiensä ajamisessa.
Sama tauti on tarttunut myös kotimaisiin ympäristöalan virkamiehiin.

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 17:52
Kirjoittaja Wilpo
Nyt oli jo isketty sikalaan Loimaan alueella. Oli tutkittu vaan paikkoja, ei ollu ilmeisesti tehty mitään muuta.
Joten ovet lukkoon ja valvontakamerat kuntoon.
Lähetetty: 21 Maalis 2007, 19:04
Kirjoittaja Baxter
Nyt oli jo isketty sikalaan Loimaan alueella. Oli tutkittu vaan paikkoja, ei ollu ilmeisesti tehty mitään muuta.
Joten ovet lukkoon ja valvontakamerat kuntoon.
Olikos tosta jotain juttua jossain paikallisessa lehdessä vai onko kuultu puskaradiosta?
Lähetetty: 21 Maalis 2007, 19:14
Kirjoittaja Wilpo
Loimaalla tukikoulutuksessa luennotisijan puskaradio kertoi.
Lähetetty: 21 Maalis 2007, 20:35
Kirjoittaja sirkussonni
Ihan paikallisessa lehdessä oli juttua että poliisi tutkii kahden tilan ympäristössä uuteen lumeen tallottuja jälkiä, tuotantorakennuksessa oli käyty, mutta mitään ei ilmeisesti oltu tuhoja havaittu. Tarkoitus lienee varmasti ollut pelotella tekemällä uuteen lumeen jälkiä. Vauhdittaa valvontakamerakauppaa kummasti......
Lähetetty: 21 Maalis 2007, 20:45
Kirjoittaja oltsik
sirkussonni kirjoitti:Ihan paikallisessa lehdessä oli juttua että poliisi tutkii kahden tilan ympäristössä uuteen lumeen tallottuja jälkiä, tuotantorakennuksessa oli käyty, mutta mitään ei ilmeisesti oltu tuhoja havaittu. Tarkoitus lienee varmasti ollut pelotella tekemällä uuteen lumeen jälkiä. Vauhdittaa valvontakamerakauppaa kummasti......
ONneks asuu täällä ihan helv.. korvess niin on vähän syrjemmässä myös näiltä jutuilta...
Lähetetty: 23 Maalis 2007, 01:04
Kirjoittaja sirkussonni
Perkiisseli sentään, ne oli naapurin sikalassa käyneet!!! Olivat jättäneet hengityssuojaimen todisteeksi. Eivätkä olleet ihan minkään valtatien varrelta poikenneet, varmaankin jostain oli netistä löydetty tietoja osoitteesta, varmaan ajo-ohje karttoineen myös!! Ja se toinen paikka oli reilun kymmenen kilometrin päässä toisella puolen pitäjää.
Re: Mielenvikaista toimintaa
Lähetetty: 24 Maalis 2007, 10:44
Kirjoittaja pets
Fiatagri kirjoitti:Kaveri näytti kerran yhden videon,siinä turkiskettuja nyljettiin elävältä ja hakattiin maahan ja puristettiin aivot pihalle..!!

Video löytyy osoitteesta
http://www.petatv.com/ ...Kys. sivustolla on myös video kotieläimistä joilta on silmä irti tjsp... Ja älkää sitten mua tän jutun perusteella syyttäkö hihuliksi,itsekkin kannatan metsästystä ja pyrin siihen että eläin ei lopetusvaiheessa joutuisi kärsimään yhtään vaan saisi nopean ja kivuttoman kuoleman,eli periaatteeni on aivan päinvastaiset kuin kyseisillä jätkillä...Näille ihmisille jotka tätä toimintaa harjoittavat,voisi antaa samanlaisen kohtelun kuin mitä he antavat eläimille

http://www.murtola.com/forum/viewtopic.php?t=2055
Tarkoititko tuota???
Lähetetty: 28 Syys 2007, 07:48
Kirjoittaja Sirppi
Mitä tulee kiinalaisiin eläinoikeuksiin, niin niistä on mahdotonta puhua, koska niitä ei yksinkertaisesti ole - edes paperilla. Jotain hyvin olennaista tuo kertoo maan sivistystasosta, niin maailman vanhimpiin sivilisaatioihin kuin kuuluukin. Eläimille voidaan maassa tehdä täysin mitä tahansa, niillä ei ole edes jalkarätin arvoa.
Tuollainen on jotakin niin sairasta, että vihaan kyseistä roskavaltiota enemmän kuin mitään toista maailmassa. Ei, tuo ei ole ainoa syy ja muuallakin toki kohdellaan eläimiä huonosti ja arvostukseni valtioita kohtaan määräytyykin huomattavissa määrin sen perusteella, miten eläinten oikeuksista huolehditaan - lakiin kirjaaminen ei vielä riitä.
Suomessakin olisi tällä saralla paljon parannettavaa. Tuomiot eläinesuojelurikoksista ovat todella pieniä, jos niitä verrataan tekoihin.
Mikään ei ole hyväksyttävä peruste eläinten huonolle pidolle saati rääkkäyksille.