Sivu 1/1

Viljan laatu?

Lähetetty: 16 Elo 2006, 22:31
Kirjoittaja aurauskeppi
No niin, onko sitä tänä vuonna vai onko kaikki laikukkaita peltoja, toisesta päästä vihreitä ja toisesta valkoisia.

Syysvehnät myin jo, koska varastotila loppuu kesken muuten.
4660 kg/ha HLP 83 valk. 12,9 sako 340

Lähetetty: 16 Elo 2006, 23:19
Kirjoittaja Murtola_Lasse
Kysytkö sentään syysvehnää myydessä mitä liike niistä maksaa.
Viljan matalaa hintaa voisi saada korotettua pidättäytymällä viljan myynnistä puintiaikana.

Lähetetty: 16 Elo 2006, 23:26
Kirjoittaja aurauskeppi
Tottahan toki. Kannatan tuota ajatusta ja pidättäydyn myynnistä sen minkä voin. Myyntipakko aiheutui varastotilan puutteesta eikä vapaita siiloja ole vuokrattavaksi lähimaillakaan.
Hinta on noussut hiukan mutta ei siinä mitään kehumista ole.