Sivu 1/1

Uivat hiehot

Lähetetty: 27 Elo 2006, 13:25
Kirjoittaja emäntä
Meillä on jokakesän ongelmana, että hiehot uivat joen toiselle rannalle, naapurin puolelle :roll: Muutenkin tämän kesän hiehot ovat olleet "ylivilkkaita", tekevät kaikkea ihmeellistä...

Olisi kiva tietää, löytyykö muualta uivia hiehoja.

Lähetetty: 27 Elo 2006, 13:50
Kirjoittaja O.J.
Tuttavilla on hiehoja perinnealueilla saaressa. Yleensä eivät karkaile sieltä, mutta yhtenä kesänä olivat lähteneet polskimaan johonkin toiseen saareen :wink: Uittamalla kuskaavat ne sinne, en tiedä tarkempaa tapaa.

Lähetetty: 31 Elo 2006, 23:46
Kirjoittaja Ikiuni
Joskus meillä oli elikoita tuossa pienessä niittypalasessa rannassa. Ja kun kivaa oli kahlata siellä mudassa kortteitten seassa... :wink:

Lähetetty: 16 Syys 2006, 20:07
Kirjoittaja mikko.v
Jep. Kyllä noita uivia hiehoja löytyy, naapurin ja omat hiehot ovat vuoroin vieraissa. Ongelma ratkaistiin sillä että laidunnettiin hiehoja rannalla eri aikaan. Aidan teko veteen on hieman hankalaa, kun pakkaa tuo veden korkeus aina muuttumaan.