Lannan vastaanotto-sopimuksesta
Lähetetty: 28 Syys 2006, 10:11
Vein eilen sopimuspaperit TE-keskukseen, keväällä sai 80% sopimusalasta lantaa.Syyslevitystä ei voi tehdä noille kasveille.
Ministeriössä tehneet kompakysymyksen 2sivulle , kysyvät luovuttajien nimet sekä tilatunnuksen.
Jäi mainitsematta Teemun lehmien+nuorkarjan nimet pois
papruissa kuitenkin kyse eläinperäisestä lannasta
Pitäisikös viedä eläinluettelo vielä perään
Vaarana jotta pilkunnussija ei maksa ollenkaan.
Ministeriössä tehneet kompakysymyksen 2sivulle , kysyvät luovuttajien nimet sekä tilatunnuksen.
Jäi mainitsematta Teemun lehmien+nuorkarjan nimet pois
Pitäisikös viedä eläinluettelo vielä perään