Sivu 1/1

Lannan vastaanotto-sopimuksesta

Lähetetty: 28 Syys 2006, 10:11
Kirjoittaja MB TRAC
Vein eilen sopimuspaperit TE-keskukseen, keväällä sai 80% sopimusalasta lantaa.Syyslevitystä ei voi tehdä noille kasveille.

Ministeriössä tehneet kompakysymyksen 2sivulle , kysyvät luovuttajien nimet sekä tilatunnuksen.

Jäi mainitsematta Teemun lehmien+nuorkarjan nimet pois :( papruissa kuitenkin kyse eläinperäisestä lannasta :?:

Pitäisikös viedä eläinluettelo vielä perään :?: Vaarana jotta pilkunnussija ei maksa ollenkaan.

Lähetetty: 28 Syys 2006, 17:45
Kirjoittaja vilkku14
:D

en laittanut lehmien nimiä minäkään

näinpä siinä tosiaan luki :P
piti oikein tarkistaa