Sivu 1/1

Sikalan katto

Lähetetty: 09 Loka 2006, 17:17
Kirjoittaja Jukz
Mitäs mieltä olette, kun mein sikalaan pitäis parin kolmen vuoden sisään tehä peruskorjaus ja suunniteltiin et ois parven korottanut seinistään sellaiseksi että saa kuivikkeet sinne säilöön... hyvä vai huono idea kun nykyään navetassa tuhottoman jyrkkä katto...