Lietelannan lisäaineet
Lähetetty: 24 Loka 2006, 11:02
Käyttääkö foorumilaiset lietteessä lisäaineita? Näitä jauheitahan on vaikka minkälaisia, ja kauppiaat lupaavat aineilleen ihmeitätekevät vaikutukset. Muutamaa ainetta on minullekin tarjottu, ja harkinnassa olisi jotakin vähän kokeilla.
Muutama vuosi sitten vanhassa navetassa (kuivalanta) kokeilin yhtä evästä, olisi pitänyt kuulemma lantalan lompostoitua itsekseen, mutta ei ollut havaittavia muutoksissa paskassa. Nyt uudessa navetassa lietelanta. Kertokaahan kokemuksianne aineista.
Muutama vuosi sitten vanhassa navetassa (kuivalanta) kokeilin yhtä evästä, olisi pitänyt kuulemma lantalan lompostoitua itsekseen, mutta ei ollut havaittavia muutoksissa paskassa. Nyt uudessa navetassa lietelanta. Kertokaahan kokemuksianne aineista.