Sivu 1/1

Pajan ilmanvaito?

Lähetetty: 24 Loka 2006, 22:40
Kirjoittaja sipi
tarvis pajaan laittaa ilmanvaihto,minkä kokosia ropeleita pyöriin foorumilaisilla? onko muita systeemejä? esim olis lämmön kerääjä?kohde imureita?

Lähetetty: 25 Loka 2006, 10:35
Kirjoittaja perfekt
Ellei aivan ammatti käyttöä,,,,

Luulisin että kohde imuri riittää hitsaus ja maalaus käryt kun saa ulos,,,,yms

Korvaus ilma kyllä suomessa raikasta eteenkin talvisin.

Lähetetty: 25 Loka 2006, 16:18
Kirjoittaja sipi
Korvaus ilma kyllä suomessa raikasta eteenkin talvisin


sitä se kyllä on :D