Sivu 1/1

Jake 400/600

Lähetetty: 07 Marras 2006, 17:57
Kirjoittaja mange
Mitäs eroa noissa on.. 600:ssa kuulema aineenvahvuutta enemmän, mutta minkä verran?

Koneessa kiinni jonkinmoiset jaket mutta en saa millään selville onko ne 400 vai 600. Pikaisella vilkaisulla en löytänyt minkäänlaista tarraa tai kilpeä jossa olis tietoa.. Uus kuormain on tulossa ja ulottuvuutta olis metrin verran enemmän.

Lähetetty: 07 Marras 2006, 21:04
Kirjoittaja mika
minkä ikäset sovitteet? mikä nosturi tulossa?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 22:03
Kirjoittaja mange
Taitaa olla vuodesta 1996 noi jaket.. Uusi olis patu 304T..

Lähetetty: 08 Marras 2006, 12:36
Kirjoittaja mika
kyllä se 400:kin kestää 304 patun.

minkäs lainen paketti muuten? traktori? pöytä? onko keulapumppu?