Jake 400/600
Lähetetty: 07 Marras 2006, 17:57
Mitäs eroa noissa on.. 600:ssa kuulema aineenvahvuutta enemmän, mutta minkä verran?
Koneessa kiinni jonkinmoiset jaket mutta en saa millään selville onko ne 400 vai 600. Pikaisella vilkaisulla en löytänyt minkäänlaista tarraa tai kilpeä jossa olis tietoa.. Uus kuormain on tulossa ja ulottuvuutta olis metrin verran enemmän.
Koneessa kiinni jonkinmoiset jaket mutta en saa millään selville onko ne 400 vai 600. Pikaisella vilkaisulla en löytänyt minkäänlaista tarraa tai kilpeä jossa olis tietoa.. Uus kuormain on tulossa ja ulottuvuutta olis metrin verran enemmän.