Sivu 1/1

maatalouslehdet

Lähetetty: 26 Marras 2006, 06:32
Kirjoittaja jmje
On se koneviesti jo vähän semmonen juppilehti, kun ei siinä oikein tavalliselle maanviljelijälle ole asiaa,paitsi semmosia uusia "vekselikoneita" ja sen pitäis olla ammattilehti, niin eihän siinä voida koheltamisvehkeinä esitellä nitä kelkkoja,mönkijöitä ym.

kirjoittakaa muistakin lehdistä vapaasti :lol:

Lähetetty: 26 Marras 2006, 08:14
Kirjoittaja TKH
Samaa mieltä.Vaikka mönkijöillä on hyötykäyttöä on niiden ja kelkkojen jatkuva esittely turhaa.

Lähetetty: 26 Marras 2006, 09:45
Kirjoittaja Motokuski

Lähetetty: 26 Marras 2006, 10:01
Kirjoittaja aksu
joo ja tossakin on koneviestistä...

http://www.murtola.com/forum/viewtopic.php?t=2087