maatalouslehdet
Lähetetty: 26 Marras 2006, 06:32
On se koneviesti jo vähän semmonen juppilehti, kun ei siinä oikein tavalliselle maanviljelijälle ole asiaa,paitsi semmosia uusia "vekselikoneita" ja sen pitäis olla ammattilehti, niin eihän siinä voida koheltamisvehkeinä esitellä nitä kelkkoja,mönkijöitä ym.
kirjoittakaa muistakin lehdistä vapaasti :lol:
kirjoittakaa muistakin lehdistä vapaasti :lol: