Sivu 1/1

Äänet kadoksissa

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 18:10
Kirjoittaja Jari
Kaiuttimenjohto paikoillaan tietokoneessa sekä kaiuttimissa,virrat päällä ja kohiseekin kun täysille kääntää. Näppikseltäkin painellu äänet täysille,samoin ohjauspaneelista täysillä on eikä PITÄISI olla mikään mykistys päällä.
Mutta pihaustakaan ei kuulu kun vintoosan aukaisee,ei videoista,ei mistään. Mistä vikaa voisi etsiä,mitkä asetukset kadonneet tms.? Selkokielellä ja rautalangasta vääntäen :wink:

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 19:21
Kirjoittaja Wilpo
Oletko kokeillut ohjauspaneelin mikseristä (Äänen lisäsäätimet) laittaa kaikki äänikanavat täysille?

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 19:33
Kirjoittaja Jari
Wilpo kirjoitti:Oletko kokeillut ohjauspaneelin mikseristä (Äänen lisäsäätimet) laittaa kaikki äänikanavat täysille?
Realtek AC97 audio näytti lukevan tuossa,äänen voimakkuus täysillä Äänet ja äänilaitteet valikossa MUTTA nyt aloin tutkimaan tarkemmin kun tätä mikseriä ole aiemmin löytänytkään.
Löytyi lisäasetusten takaa ja sieltä aalto säädin oli nollilla,muut täysillä! Eli vika löytyi,kiitos vinkistä!

Ihmettelen suuresti mikä sen on nollannut,kuitenkaan se ei ollut vaimennettuna vaan säädin vedetty pohjaan. No ny pelittää,löytyipä vika nopeasti kun osasi kaivaa oikeasta paikasta :)

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 10:36
Kirjoittaja Jussi T.
Niitä säätimiä muuttelee monet asennusohjelmat. Samoin voi käydä kun kaksi yhteensopimatonta äänilaitteita käyttävää sovellusta on käytössä yhtaikaa....