Sivu 1/1
Teksti-tv kännykkään
Lähetetty: 14 Joulu 2006, 14:44
Kirjoittaja MikaKo
Teksti-tv-kännykästä oli jo vuosia sitte oli juttu Mikropitissä, mut en o löytän ohjelmoloita jotka ois venäläistä ompelukonetta helpompia käyttää. Nyt pitäs löytää semmonen.
Oisko kellää semmotti ässä hihas, et pystyis seuraa urheilutuloksia kentällä?
Re: Teksti-tv kännykkään
Lähetetty: 14 Joulu 2006, 15:43
Kirjoittaja Kaupoi
MikaKo kirjoitti:Oisko kellää semmotti ässä hihas, et pystyis seuraa urheilutuloksia kentällä?
Miksi käyttää teksti-tv:tä kun kerran intternettiki on keksitty
http://www.mtv3.fi/mobiili2006/handy.shtml?urheilu
Lähetetty: 15 Joulu 2006, 09:10
Kirjoittaja marklain
Niin ja näkyy se teksti-tv netinkin kautta.
http://www.yle.fi/tekstitv
Hommaa sellainen kännykkä, jossa on GPRS (eli ts 3G) ominaisuus ja liittymästä datapalvelut auki ja eikun surffaamaan. Eikä oo edes kallista tänäpäivänä.
Jos sitten ihan oikeasti haluaa sen TV:n näkymään kännykässä niin sitten kannattaa hommata Esim Nokia N93. Mut senkin näkyminen 3G verkon ulkopuolella on vähän tökkiväistä. Mutta kannattaako siitä sitten maksaa, jää ostajan vastuulle.
Lähetetty: 15 Joulu 2006, 12:40
Kirjoittaja MikaKo
Juu, tuttu onpi tuo, 6630 nokialaisessa tuo selain on vaan niin hidas ja muutenkin hanurista. Joku kravattikalle baarissa höpis että joku rss-härpäke ois nopeampi.
Hommaa sellainen kännykkä, jossa on GPRS (eli ts 3G) ominaisuus ja liittymästä datapalvelut auki ja eikun surffaamaan. Eikä oo edes kallista tänäpäivänä.
On jo tuuo 6630, eikä GPRS ole 3G, voi vaikka tuosta lukea
http://h41320.www4.hp.com/cda/mwec/disp ... _4003_16__
Lähetetty: 15 Joulu 2006, 18:24
Kirjoittaja Radon
http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2004/12/tekstitv/
Ensimäinen osuma googlella, toimivuudesta en sitten tiedä mitään.
Lähetetty: 18 Joulu 2006, 23:14
Kirjoittaja MikaKo
Juu, tää oli se mitä tuossa ekassa tarkoitin.
Nyt löytyi matkapuhelininfo.com:ista se ohjelma mitä keikari ilmeisesti tarkotti,
http://www.widsets.com . Asennan, katotaan onko peliksi.
Lähetetty: 20 Joulu 2006, 08:37
Kirjoittaja MikaKo
heurekekkulis, tämähän toimii

tekstitv:ssä latautuu sivut muutamassa sekunnissa, ja trafiikkiakaan ei tu kuin nimeks...meikä innostu

Lähetetty: 29 Joulu 2006, 09:33
Kirjoittaja MikaKo
nyt toimii myös wikipedia ja imdb!!