Sivu 1/1

galleriaan rekisteröityminen

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 18:22
Kirjoittaja vesa.n
Ei onnistu. Kun yritän rekisteröityä niin sanoo jotain että "tällä sähköpostiosoitteella on jo rekisteröity" enkä tietääkseni ole aiemmin rekisteröitynyt. :?: Ei viittis ton takia ottaa uutta s-postia.

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 23:01
Kirjoittaja Kaupoi
Laitatko mailia QPapalle (qpappa(ät)pottupellossa.com), niin hän tutkii asian heti kun ehtii.

Lähetetty: 30 Touko 2007, 21:45
Kirjoittaja rmake
Ongelma myös täällä, ei ole tullut vahvistusta rekisteröitymisestä s-postiin.
Viestiä laitettu "qpapalle" jo 26.5, mutta ei ole kuulunut vastausta, että kenelle nyt sitten seuraavaksi laitetaan viestiä?

Lähetetty: 31 Touko 2007, 13:01
Kirjoittaja Kaupoi
Jos QPappa ei ole vielä ehtiny vastaamaan, voit laittaa mulle mailia. Muista laittaa mailiin käyttäjätunnuksesi.