Hehtaarituotto

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

werty7
Luokka: Polkutraktori
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Tammi 2007, 14:14

Hehtaarituotto

Lukematon viesti Kirjoittaja werty7 »

Mikä on paras hehtaarituotto jonka olette saaneet tuet ja myyntitulon yhdistäen (liikevaihtona)?? Omalla kohdalla on parhaiten antanut liikevaihtoa tähän mennessä suojavyöhykenurmi josta heinä myytiin hevostallille, liikevaihtoa yhteensä vähän yli 1500 euroa parhaalta hehtaarilta. Siihen kun pääsisi koko peltoalalla!!!
Avatar
Kari
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 428
Liittynyt: 12 Huhti 2005, 20:30
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Kari »

Camelina viime vuonna tuotti ihan kivasti.

Tuet 560 €/ha
Sato 2000 kg/ha ~ 1000 €/ha (myymättä)

Yhteensä 1600 + €/ha

JA panostus kokonaisuutena "kohtuullinen"

-KAri
Hemmo Raunio
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 108
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 20:33
Paikkakunta: Suur-Salo

Lukematon viesti Kirjoittaja Hemmo Raunio »

Tuet ja kuiva heinä yhteensä jotain 1300 ilman alvia ja lisäksi omaan käyttöön heikko odelma, joka sekin arvokasta tänä vuonna.
JP
Luokka: yli 150 hv
Viestit: 176
Liittynyt: 12 Joulu 2005, 20:08
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja JP »

Säilöheinä minipyöröpaalissa. Myyntitulot 3000€/ha
Kukkakaali (pakasteteollisuuteen) Myyntitulot 6000€/ha
Ruokasipuli (Vapaat markkina) Myyntitulot 15000€/ha

Hinnat alv 0%, päälle tulevat norm peltotuet.
Puhutaan 2006sadosta
Hippo
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 101
Liittynyt: 03 Maalis 2006, 09:28

Lukematon viesti Kirjoittaja Hippo »

Rypsistä tuli ihan mukavasti, 1500 eur/ha. Siitä jäi jo vähän työpalkkaakin.
Vastaa Viestiin