Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Mikä on paras hehtaarituotto jonka olette saaneet tuet ja myyntitulon yhdistäen (liikevaihtona)?? Omalla kohdalla on parhaiten antanut liikevaihtoa tähän mennessä suojavyöhykenurmi josta heinä myytiin hevostallille, liikevaihtoa yhteensä vähän yli 1500 euroa parhaalta hehtaarilta. Siihen kun pääsisi koko peltoalalla!!!