Sivu 1/1

firefox+forecast

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 13:42
Kirjoittaja kuulapää
Kenellä asennettuna ko. yhdistelmä ja kuinka hyvin lämpötilat pitävät kutinsa? Saa istua rauhassa näin pakkaspäivinä koneen ääressä ilman, että tarvitsisi mennä tarkastamaan lämpömittaria...

Davis -32,5 forecast -27 perjantaina pitäis olla vain -15

Lähetetty: 08 Helmi 2007, 14:09
Kirjoittaja Rubinjo
Tällä hetkellä on mittarissa -11 ja ruudulla -14...